Geplaatst 12 februari 20241 jr. Gisteren heb ik naar een opname van Stan Haag zitten luisteren van 10 feb 1975. Het was zijn eerste jukebox via Mi Amigo , hij gaf aan in Spanje te zitten, volgens mij was Stan op het moment van opname nog niet in Spanje ?? , mijn vraag is eigenlijk waar ( op welke plek , ook in de boerderij ???)nam hij zijn eersten jukeboxen op voor Mi Amigo en liepen die naadloos over in de Jukeboxen en zijn andere programma’s die uit Spanje kwamen.
Geplaatst 12 februari 20241 jr. Was datniet in het begin vanuit een belgische studio ergens en dn werden de banden naar het schip verzonden met een bode .. kan je de opnames ook delen versamel graag opnames van Stan
Geplaatst 12 februari 20241 jr. Op 12-2-2024 om 14:22 zei Jaap De Vries: Was datniet in het begin vanuit een belgische studio ergens en dn werden de banden naar het schip verzonden met een bode .. kan je de opnames ook delen versamel graag opnames van Stan Stan was altijd in voor een geintje. Zo vertelde hij in de Jukebox van 18 april 1973 dat hij tegen 18:00 met een helikopter van de demonstratie in Den Haag naar het zendschip was gevlogen, terwijl zijn programma vooraf in de Veronica studio's in Hilversum was opgenomen. Zijn eerste Jukebox voor Mi amigo werd bij Bokkebroek thuis opgenomen in Grobbendonk. Bokkebroek wist te vertellen dat Stan helemaal geen verzoekjes had en hij ter plekke mensen uitvond en namen gebruikte van mensen die geregeld een plaatje aanvroegen bij radio Veronica. Een bekende naam is Mevrouw Klapwijk. Ik weet niet zeker of ik haar naam correct heb gespeld.
Geplaatst 12 februari 20241 jr. Populair bericht Op 12-2-2024 om 14:22 zei Jaap De Vries: kan je de opnames ook delen versamel graag opnames van Stan Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 12 februari 20241 jr. Populair bericht Here is 10 minutes of Stan, recorded on 7th July 1975, just before the handover to Radio Caroline: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 13 februari 20241 jr. Op 12-2-2024 om 22:40 zei Brian Nichols: Here is 10 minutes of Stan, recorded on 7th July 1975, just before the handover to Radio Caroline: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1847-1900 In 1975 was er nog geen zomertijd in de Benelux, wel in het VK. Op 12-2-2024 om 14:22 zei Jaap De Vries: Was datniet in het begin vanuit een belgische studio ergens en dn werden de banden naar het schip verzonden met een bode .. kan je de opnames ook delen versamel graag opnames van Stan In de zeezendertijd bij KL85.net krijg je heel wat programma's van Mi Amigo tgv 50 jaar Mi Amigo met dit weekend oa Stan Haag en Tim Ridder aka Bart van Leeuwen. Voor meer details: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 13 februari 20241 jr. bedankt voor de opname en de info allemaal ja stan wist de namen wel af en toe te bedenken om de schijn op te houden dat er verzoekjes waren in het begin op MiAmigo heb hem een avond mee gemaakt met een drive-in show in purmerend aardig persoon en hield van een drankje op zn tijd
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.