Geplaatst 19 februari 20241 jr. Populair bericht Een aantal mensen vroeg om een oude uitzending van Hubert van Hoof nog eens online te zetten. Ik heb, zoals ik kort na het overlijden van Hubert, op 31 december 2023, al aankondigde, even alles wat ik heb op een rij gezet. Behalve Op Slag Van Maandag en de Noenshow ook een uur voor de VARA als invaller en twee programma's kort voor zijn overlijden voor L1 in Limburg. En het in memoriam dat ikzelf maakte voor 40 Up Radio, de internetzender van Leo van der Goot (ooit opgezet door Harry de Winter), waar Hubert programma's voor maakte en ikzelf ook programma's maak. Veel plezier, amigos! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Edwin
Geplaatst 19 februari 20241 jr. Dank! 40 Up Radio is een leuk station, al kunnen ze zich onderhand beter 60 Up noemen.
Geplaatst 19 februari 20241 jr. Auteur Op 19-2-2024 om 14:02 zei Will Stevens: Dank! 40 Up Radio is een leuk station, al kunnen ze zich onderhand beter 60 Up noemen. Als je naar mijn programma luistert, hoor je zat waar menig dertiger nog van in de gordijnen vliegt.
Geplaatst 20 februari 20241 jr. Op 19-2-2024 om 17:02 zei Will Stevens: Dat klinkt veelbelovend! Ik ben heel benieuwd naar Up 40 Radio. Edwin, heel veel dank voor deze uren met Hubert van Hoof. Voor mij is het net of ikgoud in handen heb. Tot dusver heb ik enkel het mooie eerbetoon beluisterd en heb meteen voor het eerst jouw stem gehoord. Heel veel dank. Ik ga er nog lang van genieten, maar dat geldt voor vele programma's en ander spul dat ik hier bijna dagelijks download.
Geplaatst 21 februari 20241 jr. Auteur Op 20-2-2024 om 20:10 zei Bart Van Peer: Ik ben heel benieuwd naar Up 40 Radio. Edwin, heel veel dank voor deze uren met Hubert van Hoof. Voor mij is het net of ikgoud in handen heb. Tot dusver heb ik enkel het mooie eerbetoon beluisterd en heb meteen voor het eerst jouw stem gehoord. Heel veel dank. Ik ga er nog lang van genieten, maar dat geldt voor vele programma's en ander spul dat ik hier bijna dagelijks download. Ik hoop je als luisteraar van Songs And Stories te verwelkomen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.