Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

1966-01-24  2145-2230  JoostDenDraaier-RhythmenBluesenHop-JanVanVeen-AlleRemmenLos  https://pixeldrain.com/u/Ur46oPP9

is deze datering goed.....wie weet meer

bron StichtingNorderney-RadioVeronica192

gr jan V 

bewerkt door jan V

• jan V changed the title to 1966-01-24 JoostdenDraaier/JanVanVeen Veronica192
Geplaatst
  Op 25-2-2024 om 17:16 zei jan V:

mijn dank is groot..Dankjewel Rob

Veel dank Jan Rhythmn Blues Hop en Alle Remmen Los zijn bij mij altijd welkom.

Rythmn Blues Hop hoor je voor drie kwart en de ARL werd blijkbaar verknipt.

Geplaatst

Heerlijke opname. Aan het eind hoor je nog een flard van 'Five O'Clock World' van The Vogues. Ik weet niet of het ooit de top 40 heeft gehaald, maar Jan draaide het toch maar mooi wel.

Geplaatst
  Op 24-2-2024 om 08:54 zei jan V:

1966-01-24  2145-2230  JoostDenDraaier-RhythmenBluesenHop-JanVanVeen-AlleRemmenLos  https://pixeldrain.com/u/Ur46oPP9

is deze datering goed.....wie weet meer

bron StichtingNorderney-RadioVeronica192

gr jan V 

De datering klopt nu, maar de tijd niet.
Alle Remmen Los begon altijd om 23.30 en dat begint in de 45ste minuut in deze opname van 62 minuten. Je hoort wel hoe in deze van de radio opgenomen tape de tune van ALR door de eindtune van Rhythm & Blues Hop heen wordt gestart, dus de opnames horen echt achter elkaar. 
Het zou dus moeten zijn 22.45-23.47 uur, hoewel bij de eindtijd nog wat opgeteld zou moeten worden, want volgens mij zitten er wat knips in ALR. 

Edwin

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.