Geplaatst 2 maart 20241 jr. Populair bericht https://pixeldrain.com/u/xoiC41aF ©Stichting Norderney 2 maart 20241 jr. bewerkt door Moby
Geplaatst 2 maart 20241 jr. Op 2-3-2024 om 21:29 zei Moby: https://pixeldrain.com/u/ZjWn588j ©Stichting Norderney 1500-1600. Mvg, John C
Geplaatst 3 maart 20241 jr. Populair bericht techn. Karel van der Woerd. Hele oude rode zeer breekbare band! Buitengewoon kneuterige moederdag-aflevering, waarin elke platentitel aansluit op het thema, met bossen Rote Rosen en zo meer, zat in een slapkartonnen leerspule-doosje en was opgenomen op van dat spijkerharde rode Agfa-tape. Met veel Dixyland, muziekkorpssen en uitgeschreven teksten, waarin de drie snedig commentaar doen. Heel veel oubollige commercials, oa: Het is weer tijd voor Northstate, meubelvoorlichting, Duyvis receptenboekje, Sisi, Sir Richard sigaretten, zeer lange orgelspot Vasalon ondergoed, andere versie van Nur Die dan we kennen (met de stem van Cees van Zijtveld), Silvodem poeder tegen jeugdpuistjes, geur-douche voor het hele lichaam, Pepsi Cola, met riedeltje van Toby Rix.
Geplaatst 3 maart 20241 jr. Op 3-3-2024 om 08:27 zei Juul: techn. Karel van der Woerd. Hele oude rode zeer breekbare band! Buitengewoon kneuterige moederdag-aflevering, waarin elke platentitel aansluit op het thema, met bossen Rote Rosen en zo meer, zat in een slapkartonnen leerspule-doosje en was opgenomen op van dat spijkerharde rode Agfa-tape. Met veel Dixyland, muziekkorpssen en uitgeschreven teksten, waarin de drie snedig commentaar doen. Heel veel oubollige commercials, oa: Het is weer tijd voor Northstate, meubelvoorlichting, Duyvis receptenboekje, Sisi, Sir Richard sigaretten, zeer lange orgelspot Vasalon ondergoed, andere versie van Nur Die dan we kennen (met de stem van Cees van Zijtveld), Silvodem poeder tegen jeugdpuistjes, geur-douche voor het hele lichaam, Pepsi Cola, met riedeltje van Toby Rix. Kneuterig? Vinden we nu mischien. 1962, het zou nog 2 jaar duren voordat ik de zeezenders ontdekte. Maar voor die tijd redelijk baanbrekend en prachtig alternatief op Hilversum. Het doet enigszins denken aan de NL talige service van Lux 208 die zelfs in Groningen redelijk doorkwam in de vroege ochtend en dat int bijzonder in de donkere maanden van het jaar. North State, het merk van wijlen mijn vader, voor een "Nord Steet liep hij de benen uit zijn re...", enfin vult u zelf maar aan. Paul de Haan.
Geplaatst 4 maart 20241 jr. Op 2-3-2024 om 21:29 zei Moby: https://pixeldrain.com/u/xoiC41aF ©Stichting Norderney Bedankt,hiervoor ,Moby Frank
Geplaatst 4 maart 20241 jr. Op 4-3-2024 om 11:58 zei omeikke: Bedankt,hiervoor ,Moby Frank Tell me what is wrong with clicking the Like or Thanks button instead of taking the space of a "two-word" reply. Mvg, John C
Geplaatst 4 maart 20241 jr. Op 4-3-2024 om 20:25 zei omeikke: ?…sorry kan geen Engels. vertel me wat er mis is met het klikken op de knop Vind ik leuk of Bedankt in plaats van de ruimte in te nemen van een antwoord van twee woorden. Mvg, John C 4 maart 20241 jr. bewerkt door JOCOOLE typo
Geplaatst 5 maart 20241 jr. Ik antwoord op mijn manier,vanwege de bijzondere opname die ik vind en zoek. Maar het is wel zo, dat het allemaal kan en mogelijk is wat er wordt aangeboden. Daar kan je zeker voor bedanken en dat doe ik ook,bedank voor dit allemaal. frank.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.