Spring naar bijdragen

Radio Caroline 648 - Welk nummer op dinsdag 19 maart 16:52-17:00 (UK time)??

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

SMC ontving twee brieven uit Frankrijk van een luisteraar die graag wil weten welk (lang) nummer gedraaid werd op Caroline 648 op dinsdag 19 maart tussen 16:52 en 17:00 uur Britse tijd. Hij heeft zelf geen internet, meldde hij en kwam bij SMC terecht omdat hij daar een kalender had gekocht. In zijn eerste brief was hij de afzender vergeten te melden, dus er werd nog een tweede gestuurd. Nu wil ik iemand die zoveel moeite doet om de naam van een nummer te achterhalen best helpen, alleen ik zou niet weten of de uitzendingen nog ergens terug te luisteren zijn, of dat er misschien iemand een opname heeft? 

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Geweldig. Dan moet het dus Cockney Rebel met Tumbling Down zijn. Hartelijk bedankt! Kennelijk heb je ergens de playlist weten te vinden. Ik ga een ouderwetse brief naar Frankrijk sturen met je bevinding. 

• 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.