Geplaatst 25 maart 20241 jr. Populair bericht Hierbij een 8 uur durende opname van Veronica FM van 21-08-2000. heb zelf ook nog een hele boel opnames van Robert Jensen, uit de Veronica FM periode. is daar ook belang bij op dit forum toevallig? https://vargias.stack.storage/s/rbNqFjOUhpLEdWIJ (Link is geldig tot 26-04-2024)
Geplaatst 26 maart 20241 jr. Auteur Zal later vandaag de opnames die ik van Veronica FM heb wel uploaden 😊 heb uit het hoofd het eerste uur Veronica FM, een programma van Kas van Iersel, 11 of 12 Opnames van Jensen, een top 7 over 7 met Wouter van der Goes, en dan nog eentje die ik zo even niet uit mijn hoofd weet helaas. Zal ze vanmiddag/vanavond wel uploaden. veel is het helaas niet, zou zelf ook graag meer willen toevoegen, want dit is alles wat ik heb aan Veronica FM maar dat geld ook voor Opnames van Veronica uit 2003-2015, die periode mis ik best wel om eerlijk te zijn 🥺 Op 25-3-2024 om 20:08 zei harveyfm: Bedankt voor deze! Alle Veronica FM opnames zijn meer dan welkom!
Geplaatst 26 maart 20241 jr. Auteur @harveyfm, de Link is geupdate, en moet nu alles wat ik aan Veronica FM heb bevatten
Geplaatst 21 april 20241 jr. De link zou nog geldig moeten zijn, maar ik kom er niet meer in? Is dit wellicht te fixen nog @Vargias?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.