Geplaatst 29 maart 20241 jr. Populair bericht Veronica 1973 10-29 1700-1800 LexHarding – LexHardingShow https://pixeldrain.com/u/iBFBhC2h Groet, Bertus 29 maart 20241 jr. bewerkt door bertus
Geplaatst 29 maart 20241 jr. Populair bericht Dank Bertus. Een mooie LHS die ik in ons archief niet kan vinden. Mooi omdat ik de techniek deed. hi. Een LHS zoals ie moest zijn. Lekker snel. Ik zie me nog zitten, ik wist altijd precies wanneer Lex was uitgesproken en de plaat of jingle - reclame moest komen. We waren perfect op elkaar ingespeeld. 29 maart 20241 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 30 maart 20241 jr. Bertus bedankt weer iets er bij na al die jaren van versamelen en opslaan en zelfs na 50 jaar komen er uren langs die ik nog niet had staan ..Nog even 8 maanden werken dan kan ik langzaam allesweer terug luisteren tijdns mijn pensioen .
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.