Spring naar bijdragen

Ruzie na fusie Lokale Omroep

Robert Staal

Aanbevolen berichten

Dat krijg je vaak met die "amateurs". De ene weet het nog beter dan de andere..................

En ze willen allemaal de lokale top 40 uitzenden. Maar heel goed lokaal nieuws ho maar.

Da's "not done".

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik volg deze soap al vele jaren. Uiteindelijk onder het juk dat 1 van de 2 de uitzendrechten zou verliezen zijn ze samengegaan. Dat samengaan wordt al vele jaren besproken (vooral om de gemeentebesturen te sussen), maar nu was er weinig keuze. De een of de ander. En voila, zodra het overkoepelend bestuur (waar ze beide akkoord mee zijn gegeaan) een "verkeerd" besluit neemt is het direct weer hommeles. Twee studios, waarvan een op Leids grondgebied en de ander Leiderdorp, met een afstand van ca. 1 km. Besluit is i.v.m. kosten en toekomstmogelijkheden om de de studio op Leids grondgebied af te stoten. Logisch he, als je samengaat is maar 1 studio nodig. Leiderdorp is nu eenmaal beter geequipeerd. En dat is tegen het zere been van de Leidse inbreng (Sleutelstad). Tja, het houdt in hun ogen allemaal op bij de Leidse gemeentegrens. Overigens merk je er niets van als je de gemeentegrens tussen Leiden en Leiderdrop over gaat. 

Ik kan me helaas niet aan de indruk onttrekken dat EGO's en chauvinisme hier de boventoon zijn in plaats van realisme en construcieve toekomstperspectieven. De "allesbepalende meneer" van de Leidse inbreng heb ik in die 20+ jaren nog nooit kunnen betrappen op het zoeken naar constructieve samenwerking.  Enfin, ze zoeken het maar uit.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zie je overal in het land terug, mensen die hun eigen vierkante centimeter verdedigen alsof het lands belang er van af hangt.

Maar veel van deze ruzies blijven binnenskamers, geniepig door sudderend.

Geneuzel om niets vind ik dan.

Geld is er vaak niet maar als ik zie waar de studio's uit bestaan, dan moet het geld wel tegen de plinten omhoog geklotst hebben 😁

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.