Geplaatst 8 mei 20248 mei Een 'combiner' combineert dingen samen. Twee 50 Ohm punten worden daar samengevoegd tot een 50 Ohm uitgang. Das gewoon 2 versterkers samenvoegen, en zo iets noem ik dan parallel zetten. Het zeer grote voordeel is dat je een v/d poorten er zo af kunt halen, de andere gaat dan door en heeft hier geen last van. Theo
Geplaatst 8 mei 20248 mei Na WWII was er in de UK een te kort aan MG zenders voor lokale doeleinden. In die tijd waren er genoeg RCA ET4336 voor handen die door de BBC omgebouwd werden naar de MG. Wanneer meer dan 250 Watt nodig was werd er gebruik gemaakt van 2 x ET4336 en een combiner. De RCA ET4336 is geen onbekende. Radio Invicta op de Red Sands maakte er gebruik van. Helaas maar 1.
Geplaatst 8 mei 20248 mei Op 8-5-2024 om 14:57 zei Rob Veld: Radio Invicta op de Red Sands maakte er gebruik van. Dan was dat deze..... foto in de jaren "stillekes" ooit van internet gehaald dus ik weet niet wie het copyright heeft. Groet Henk Kruize
Geplaatst 8 mei 20248 mei blijkbaar weet het offshore radio museum niet het verschil tussen een Gates en Garrard 301 draaitafel..... En het tapedeck is "Vortexion" en niet Vortex. jammer, van zo'n "museum" verwacht je toch dat ze wat dieper in de materie gaan. Henk 10 mei 202410 mei bewerkt door Henk-Anna Loog update
Geplaatst 8 mei 20248 mei Je kan ze emailen,daar reageren ze op. Het vermogen vd Invicta zender wordt daar ook verkeerd aangeven, 750 ipv 250W.
Geplaatst 8 mei 20248 mei Op 8-5-2024 om 15:14 zei Henk-Anna Loog: Dan was dat deze..... foto in de jaren "stillekes" ooit van internet gehaald dus ik weet niet wie het copyright heeft. Groet Henk Kruize de andere HK volgens de site hieronder vermeld
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.