Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

In het jaar 2007 ging ik samen met mijn radiomaatje Maarten Mudde en Hans Verheijen naar het Rock-Art museum in Hoek van Holland, met de trein van Geldrop naar Eindhoven, daarna naar Rotterdam en toen met de stoptrein naar Hoek van Holland. Vanaf het station was het een kleine wandeling naar het museum en halverwege stopt er een limousine... raampje gaat open en iemand vraagt "Gaan jullie naar Rock-Art?".. Wij bevestigen het en we kregen een lift van Jaap Schut in zijn limousine die hij nog ooit van de band "Di-Rect" had overgenomen... Toch een mooie manier om je bestemming te bereiken he?

Na het bezoek bleven we nog even hangen in Hoek van Holland, een lekker broodje shoarma eten in een shoarma tent.. alleen... ik kreeg deur van de zaak niet open, duwen en nog eens duwen... daarna hoor ik een stem aan de andere kant van de deur.. "Iezze skuifdeur menier..."... dus als nog binnengekomen bij de shoarmatent. Nu had mijn maatje Maarten een blauwe parka aan en toen we binnenkwamen zaten er een aantal personen aan de bar en die zagen Maarten in zijn blauwe parka binnenkomen. Blijkbaar dachten ze dat ie van de politie was want in een tijdsbestek van 3 seconden vlogen ze van hun kruk, via de keuken naar buiten... :) .. blijkbaar leek zijn jas op een politie jas... Toch hebben we daarna daar lekker gegeten.

Fijne dag

Henk Kruize

img382.jpg

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.