Geplaatst 24 april 202424 apr Er schijnt een dubbelelpee te zijn van RNI. Wil iemand deze op dit forum plaatsen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Cor
Geplaatst 24 april 202424 apr Op 24-4-2024 om 17:54 zei Anky47: Er schijnt een dubbelelpee te zijn van RNI. Er zijn er meerdere, Hans Knot bracht in 1973 de eerste uit, er is er een van Jumbo records en er zijn nog wat RNI CD's... dus.... welke bedoel je???? Groet Henk Kruize
Geplaatst 24 april 202424 apr Op 24-4-2024 om 18:13 zei Anky47: Ik bedoel die van Hans Knot. Zie je mail. Henk
Geplaatst 25 april 202425 apr Op 24-4-2024 om 18:13 zei Anky47: Ik bedoel die van Hans Knot. Hallo Cor, De LP staat via Wetransfer in je mailbox, gedigitaliseerd vanaf de originele LP in de hoogste mp3 (320kbps) kwaliteit. Veel luister[plezier. Groet Henk Kruize
Geplaatst 25 april 202425 apr Op 25-4-2024 om 08:59 zei Henk-Anna Loog: Hallo Cor, De LP staat via Wetransfer in je mailbox, gedigitaliseerd vanaf de originele LP in de hoogste mp3 (320kbps) kwaliteit. Veel luister[plezier. Groet Henk Kruize Ik hou me aanbevolen, H-A L !!! Omni
Geplaatst 25 april 202425 apr GOEDEMIDDAG HENK hoop dat ik ook mee mag doen vind die jingles van RADIO NOORDZEE prachtig hoop dat je mij die link ook wilt sturen alvast reuze bedankt en nog een hele fijne dag groetjes romy
Geplaatst 25 april 202425 apr Op 25-4-2024 om 15:13 zei radio tpot: Wat staat er dan zo al op dan? de geschiedenis van RNI Januari 1970 - Februari 1973 met diverse radiofragmenten. Henk Kruize
Geplaatst 25 april 202425 apr Ik merk in mijn mailbox dat er ook bij veel andere forumleden interesse is voor dezeRNI dubbel LP van "Pirate radio news" die ze in Mei 1973 uitbrachten. Normaal verstuur ik via Wetransfer maar ik heb er nu 4 downloads bij Pixeldrain van gemaakt zodat iedereen die deze dubbel LP in zijn bezit wil hebben, deze kan downloaden. Veel Luisterplezier LP-1 Kant a <link verwijderd> LP-1 Kant b <link verwijderd> LP-2 kant a <link verwijderd> LP-2 kant b <link verwijderd> Groetjes Henk Kruize 25 april 202425 apr bewerkt door de redactie Geen radioprogramma maar een elpee uitgave
Geplaatst 26 april 202426 apr Goedemorgen Henk , ik zie dat de 4 links zijn verwijderd op 13 uur na de plaatsing, is dat nog te corrigeren? B.V.D. Jan. Nu de opmerking van de redactie gezien: Jan. Nu de opmerking van de redactie gezien : Jan
Geplaatst 26 april 202426 apr het is oud en een verzameling van radio uitzendingen. Dus zo gek is het niet. Theo
Geplaatst 26 april 202426 apr Op 26-4-2024 om 09:27 zei Gerard van den Ende: Ja, Henk had het kunnen weten dat dit niet is toegestaan. Klopt, dacht het makkelijk te maken... net als wat Theo zegt, het zijn gewoon oude radiofragmenten en geen "muziek" en daarom dacht ik dat het wel kon. Je mag tenslotte ook oude uitgezonden documentaires hier aanbieden... en dat lijkt mij net een beetje hetzelfde. Maar... als iemand 'm nog wil... mail even je email adres en dan doen we het via mail. Fijne Vrijdag Henk Kruize
Geplaatst 26 april 202426 apr En voor degene die meer RNI willen horen? Al meer dan 1 jaar presenteer ik op Polderpop Radio (Internet en DAB+ regio Eindhoven) de "Mebo-2 Club". Een leuk programma met oude RNI (en andere zeezender) programma fragmenten en leuke RNI plaatjes. Elke Zaterdag 14-16 uur op polderpopradio.com. Fijne dag Henk Kruize
Geplaatst 26 april 202426 apr Populair bericht Op 26-4-2024 om 11:59 zei Henk-Anna Loog: En voor degene die meer RNI willen horen? Al meer dan 1 jaar presenteer ik op Polderpop Radio (Internet en DAB+ regio Eindhoven) de "Mebo-2 Club". Een leuk programma met oude RNI (en andere zeezender) programma fragmenten en leuke RNI plaatjes. Elke Zaterdag 14-16 uur op polderpopradio.com. Fijne dag Henk Kruize Misschien kun je bij 'de buren' eens wat van deze programma's aanbieden?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.