Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst
2 uur geleden zei martinja:

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Martin en Rainer

RayWarner01

Please login or register to see this link.

RayWarner02

Please login or register to see this link.

Martin,

Deze opname van Ray Warner is van zondag 4 augustus 1974 van 23 tot 00 uur met het Solid Gold Weekend.

Gerard

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Geplaatst
6 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Martin,

Deze opname van Ray Warner is van zondag 4 augustus 1974 van 23 tot 00 uur met het Solid Gold Weekend.

Gerard

deze tapes nam Ray op thuis waar hij maar 1 platenspeler had. Het nieuws kwam dan live vanaf boord op het halfuur.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst
8 hours ago, Gerard van den Ende said:

Martin,

Gerard

Beste Gerard,

Can you tell how long a programme this was, I already had 2 files for Solid Gold Weekend 2000-2031 and 2032-2100.

Mvg, John C

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
4 minuten geleden zei JOCOOLE:

Beste Gerard,

Can you tell how long a programme this was, I already had 2 files for Solid Gold Weekend 2000-2031 and 2032-2100.

Mvg, John C

John,

Just 1 hour. In my opinion it was broadcast every Sunday night from 23 tot 24 hours during a several period in the last months of broadcasting of Radio Atlantis.

It was a tape recorded programme, so he mentioned no time announcements during his program. 

Kind regards,

Gerard

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
10 hours ago, Gerard van den Ende said:

John,

Just 1 hour. In my opinion it was broadcast every Sunday night from 23 tot 24 hours during a several period in the last months of broadcasting of Radio Atlantis.

It was a tape recorded programme, so he mentioned no time announcements during his program. 

Kind regards,

Gerard

Beste Gerard,

I have looked at several Solid Gold Weekend, some of which are studio recordings, and they all fall into the 2000-2100 time period.

John C

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Gerard,

I have looked at several Solid Gold Weekend, some of which are studio recordings, and they all fall into the 2000-2100 time period.

John C

John,

Thanks.

Then I will changed the time-period in my books.

Regards,

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.