Geplaatst 9 mei 20249 mei In 1977 was er plotseling een LP van 4 heren waar ik nog nooit van gehoord had, die hevig werd gepromoot op Radio Caroline. Ook zijn er door Caroline veel spotjes/jingles gemaakt met de muziek van deze LP. Ik vond (en vind nog steeds) dat deze LP veel te goed was voor 4 muzikanten die net begonnen. Geen probleem, ik heb 'm nieuw gekocht (en later de CD). Als je de LP hoes open klapt zie je een grote foto met veel mensen in een schoollokaal. De vier mannen die hun hand opsteken zijn de muzikanten: Charley Charles, John Turnbull, Micky Gallagher en Norman Watt-Roy. Ik weet niet wie wie is. Nu je internet hebt, ben ik er achter gekomen dat deze 4 mannen later doorgingen als The Blockheads, juist ja, die van Ian Dury & The Blockheads. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Blockheads (waarin de Loving Awareness LP en band ook worden beschreven) Maar wie staan er nog meer op bovenstaande foto? Ik meende de volgende mensen te herkennen: Bijna op de vouw links van het schoolbord: Ronan O’Rahilly Links van de linker groepslid (voor de kijker), slapend voor het schoolbord: Ringo Starr Met zonnebril onder het schoolbord waar Ronan naast zit: John Lennon ??? Heb ik dit goed? En wie herkennen jullie nog meer? Ben benieuwd..... 9 mei 20249 mei bewerkt door Rink Hof
Geplaatst 10 mei 202410 mei De foto is hier te klein, dus ik zou het niet weten. John Lennon liet zich in die jaren in elk geval niet zien, en zeker niet in Engeland: hij woonde in New York, zorgde voor zijn zoontje Sean en meed de publiciteit. The Blockheads waren goeie musici. Later nog weleens zien optreden met Ian Dury.
Geplaatst 10 mei 202410 mei Op 10-5-2024 om 09:46 zei Will Stevens: De foto is hier te klein, dus ik zou het niet weten. Als je op de foto klikt zal hij groter worden.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.