Geplaatst 26 mei 202426 mei Populair bericht Hallo, Nu een reeks programma's gedigitaliseerd van Radio Monique uit 1985 + 1986, later volgen nog meer files. Soms complete programma's, soms maar stukken. Ik probeerde zoveel mogelijk de juiste datums en DJ's te achterhalen, eventuele correcties zijn dus welkom. De kwaliteit is niet altijd optimaal en mogelijks werden sommige programma's reeds eerder aangeboden. Voor wie deze nog niet heeft, kan je ze hier horen of downloaden. Monique-19850113-1525-1624-RonWest&AdRoberts&JohanVisser-Zondagmiddagmatinee-(963kHz) : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1985-02-26 18.00-18.45 Radio Monique - Radio avondblad - Frits Koning : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1985-03-26 18.00-18.40 Radio Monique - Radio avondblad - Ad Roberts - Frits Koning : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1985-05-26 16.40-17.25 Radio Monique - Frits Koning - Ad Roberts : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren In dit programma heeft de Ross Revenge zopas een zware storm doorgemaakt. Eén van de platen die Ferry dan draait is "Windy". Onlangs gaf Leendert Vinderling mij hierover deze informatie: Het draaien van het nummer Windy door de dj's radio Monique had een iets andere reden . Het nummer werd alleen gedraaid als de tender Windy langzij de Ross Revenge lag. Een teken voor het thuisfront dat de trip dus goed was gegaan. Voor de 'achterblijvers' is dat wel zo prettig, vooral als de zee erg woelig was. 1986-02-09 12.00-12.30 Radio Monique - Zondagmiddagmatinee - Ferry Eden : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1986-02 14.20-14.50 Radio Monique - Zondagmiddagmatinee - Ad Roberts : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De laatste voor vandaag is een "specialleke". Op de Mi Amigo reunie in Zoersel had ik aangename gesprekken met diverse DJ's waaronder Dick Verheul. Ik vertelde hem dat ik thuis het fameuze boekje "Van Atlantis tot Mi Amigo" liggen had, geschreven door Roger Henderick. Daarin naast de geschiedenis ook een hele reeks zwart/wit foto's. Dick was daarin heel geïnteresseerd en op zijn vraag stuurde ik dit op naar Den Haag (dacht ik toch). Hij was er zeer blij mee en copieerde dit volledig. Via de post stuurde hij mij dan het boekje retour en ingesloten een (studio?) opname van Radio Monique zondagmiddagmatinee van 31 augustus 1986 met op de cassette een persoonlijke post-it (zie foto's). Helaas is Dick niet meer onder ons. Zijn uitgebreide Mi Amigo downloadsite is echter nog steeds actief, zie ik: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1986-08-31 12.00-14.00 Radio Monique - Zondagmiddagmatinee - Dick Verheul : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezier en later meer ... Frank 27 mei 202427 mei bewerkt door FrankV
Geplaatst 27 mei 202427 mei Dankjewel Frank! Een tweetal correcties: Frits Koninks moet zijn: Frits Koning Zondagmiddagmatinee van 1985-01-16 moet zijn: Monique-19850113-1525-1624-RonWest&AdRoberts&JohanVisser-Zondagmiddagmatinee-(963kHz) groet, Hans
Geplaatst 27 mei 202427 mei Auteur Populair bericht Op 27-5-2024 om 10:19 zei Hans Hendriks: Dankjewel Frank! Een tweetal correcties: Frits Koninks moet zijn: Frits Koning Zondagmiddagmatinee van 1985-01-16 moet zijn: Monique-19850113-1525-1624-RonWest&AdRoberts&JohanVisser-Zondagmiddagmatinee-(963kHz) groet, Hans Beste Hans, Bedankt voor uw positieve reactie, ik heb zopas alle correcties doorgevoerd. Met datums is het altijd moeilijk. Bij eentje moest ik het nieuws ontleden om terug te vinden op welke dag een ontploffing had plaats gevonden in Spanje 🙂 ... Mvg, Frank 27 mei 202427 mei bewerkt door FrankV
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.