Spring naar bijdragen

Gezocht: Somertijd uitzendingen.

Vargias

Aanbevolen berichten

Beste forumleden.

ik zoek om nostalgische redenen uitzendingen van Somertijd uit het Veronica tijdperk. Zijn er hier mensen die mij daar aan kunnen/willen helpen?

tevens zoek ik om de zelfde redenen, ook Midden In De Nacht Rick (Radio 538), MogguhRick & Rick in de Morgen (Beide Veronica) uitzendingen. Maar alles van Radio Veronica tussen 2003 & 2016 is welkom, ik mis die periodes van Radio Veronica en wil het graag met alle plezier terug luisteren en midnr is en blijft een geweldig programma wat ik graag weer zou willen horen brengt me terug naar mijn schooltijd mooie tijd.

uiteraard ben ik bereid om mijn verzameling te delen al heb ik alleen best wel wat van NPO Radio 2 complete verzameling aan RickvanV Doet 2, redelijk wat Soulnights en natuurlijk een aantal Top 2000’s geen idee of daar enige animo voor zal zijn, en uiteraard mijn Veronica/voo verzameling wat ik bereid ben om te delen. heb bijzonder veel Top 40 als ik me niet vergis.

ben benieuwd en alvast bedankt voor de reactie(s) en moeite! 

mijn dank is groot 🥰

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-6-2024 om 13:10 zei rauhfaser:

Deel maar algemeen, zo doen we dat hier meestal (of beter gezegd: altijd). 

Edwin

bij deze de zelfde foto's, sorry iets later moederbord was dood...

Ik ben alles aan het sorteren, alles gaat weer op 1 schijf ipv alles staat op meerdere schijven 

0.png

1980-1983.png

1984.png

1985.png

1986.png

1987.png

1988.png

1989.png

1990.png

1991.png

1992.png

1993.png

1994.png

1995.png

1996.png

map 2.png

map 2.1.png

map 2.2.png

map 2.3.png

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.