Spring naar bijdragen

Nachtzuster

Aanbevolen berichten

Dat programma bestaat in feite al sinds 1979 toen onder de naam AVRO's Service Station,  1982 werd het Nachtdienst en sinds Max de formule overnam is het bekend onder Nachtzuster.  Bron Please login or register to see this link.  

Vr Gr

Jan

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje jammer dat ik er na 14 jaar pas achter kom dat dit programma bestaat. En al die voorlopers van dit programma. Ik heb dus heel wat gemist. 😢

Maar ik heb gisteren nog twee afleveringen op mijn computer gevonden, inmiddels ook beluisterd (één uit 2023 en één uit 2024, dus die zal ik in 2028 en 2029 hier ook even met jullie delen, mocht daar belangstelling voor zijn 🤪)

Met onmiddellijke ingang neem ik dit programma nu dan ook elke week op 😅

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou alsjeblieft, Please login or register to see this link. . Geniet ervan! 😁

EDIT: Op tweede blik lijkt 2017 het niet helemaal lekker te doen (Vanaf 2018 werkt het)... Wil niet meteen paniekvoetbal spelen, maar ik hou het wel even in de gaten. Dacht eerder dat ze alles tot 2021 offline hadden gehaald maar de pagina's laten staan.

bewerkt door Samba-boy
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even onder de motorkap van mijn browser gekeken en 2017 werkt in inderdaad  niet meer. Krijg onderstaande melding als ik op de link van  het  mp3 bestand klik:

Gone

The requested resource is no longer available on this server and there is no forwarding address. Please remove all references to this resource.

Apache/2.4.59 (Unix) OpenSSL/3.0.13 Server at content.omroep.nl Port 443

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.