Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

De interviewer is Kees Buurman. Was destijds de baas van de Paul Meijer show en nog veel andere legendarische NOS programma's waaronder de bedenker van het Oog.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Kees_Buurman_(radiomaker)

De opname is niet best met allerlei "achter grond"  geluid.  Maar.....beter iets dan niets.

bewerkt door Juul

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 9-6-2024 om 07:53 zei Vincent:

Uit het mapje ' nog uitzoeken' een opname van een programma waar Tony Berk en Rob Out te gast zijn.

H3-19740700-GastenTonyBerkRobOut-40min

Is al eens eerder aangeboden, toch? Heb het destijds in mijn map hernoemd: H3-VARA-19740724-GastenTonyBerkRobOut-40min.

Gr.John

bewerkt door Control49
Vara toegevoegd

Geplaatst
  Op 9-6-2024 om 20:01 zei Control49:

Is al eens eerder aangeboden, toch? Heb het destijds in mijn map hernoemd: H3-VARA-19740724-GastenTonyBerkRobOut-40min.

Gr.John

In mijn archief is de bestandsnaam gelijk aan die van Vincent, maar aangeboden door Hans Hendriks.

Gedigitaliseerd op: zondag ‎14 ‎november ‎2004, ‏‎10:10:20

Geplaatst
  Op 9-6-2024 om 21:50 zei Martin1968:

In mijn archief is de bestandsnaam gelijk aan die van Vincent, maar aangeboden door Hans Hendriks.

Gedigitaliseerd op: zondag ‎14 ‎november ‎2004, ‏‎10:10:20

Leuk om te lezen. Dan heb ik deze toen gemist - bedankt Vincent

Geplaatst
  Op 10-6-2024 om 09:40 zei Vincent:

De VARA zat op de dinsdag op Hilversum 3, deze datum is een woensdag. 

Dit was volgens mij een nachtuitzending, de VARA-nacht was van dinsdag op woensdag.

Of het was H2, de infozender, waar de VARA op woensdag zat.

Edwin

• 1 month later...
Geplaatst

Rob Out heeft het over "de top 1000 die we op dit moment aan het uitzenden zijn" (32:28).

In dit forum is er vast wel iemand die weet wanneer dat precies was.

Geplaatst
  Op 15-7-2024 om 23:31 zei Rink Hof:

Rob Out heeft het over "de top 1000 die we op dit moment aan het uitzenden zijn" (32:28).

In dit forum is er vast wel iemand die weet wanneer dat precies was.

Dag Rink..de top1000 werd uitgezonden van 23-07-1974 t/m 27-07-1974

bewerkt door jan V

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.