Geplaatst 9 juni 20249 jun Populair bericht Twee programma's uit, naar mijn mening, de beste periode van RNI, Feb-Sept.1970. Vijftien jaar was ik in 1970, en was groot fan van RNI... Spirit in the sky-Norman Greenbaum, The green manalishi-Fleetwood Mac, Love like a man-ten Years After, Question-Moody Blues, House of the rising sun-Frijid Pink... dat zijn zomaar een paar van mijn favoriete platen die ik via RNI ontdekte. Mijn ouders snapten er niks van... "wat ziet die jongen in die herrie?" hoorde ik ooit mijn moeder tegen mijn vader zeggen... RNI 8 Juni 1970 1700-1800uur Roger Day Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren RNI 8 Juni 1970 1900-2000 Andy Archer i.p.v. Alan West Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren (Beide opnames: Met dank aan de downloadclub 2003/2004) Is al weer 54 jaar geleden... en weet je? Als ik ze beluister is het net of het "gisteren" was... mooi toch? Groet Henk Kruize 9 juni 20249 jun bewerkt door Henk-Anna Loog toevoeging
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.