Spring naar bijdragen

Morad El Ouakili per direct weg bij BNNVARA en NPO Radio 2


Samba-boy

Aanbevolen berichten

Blijkbaar had hij een contract met BNNVARA wat voorschreef dat hij géén TV-werkzaamheden mocht doen. Gister was hij te zien bij RTL Boulevard als second in command, en nu maakt hij vandaag bekend dat hij per direct geen programma's meer maakt voor de radio. Ik vind dit heftig.

 

Zie ook hier:

Please login or register to see this link.

 

Citaat

Lieve volgers, ik wil graag wat met jullie delen.

Vanaf vandaag maak ik géén programma meer voor BNNVARA op NPO Radio 2. Ik vind het belangrijk om dat goed uit te leggen zodat er geen verwarring ontstaat over deze situatie en mijn liefde voor NPO Radio 2. Mijn eerste grote liefde is radio en dat zal altijd zo blijven. Naast radio zien jullie me af en toe op TV en dat komt omdat ik ook ben gaan houden van het tv-vak en super gemotiveerd ben om mezelf constant te blijven ontwikkelen. De vrijheid om mezelf ook op andere plekken en manieren dan alleen bij BNNVARA te kunnen ontwikkelen vind ik belangrijk en dat werd me de laatste weken nog duidelijker.

Waarom dan vanaf vandaag niet meer te horen voor BNNVARA op NPO Radio 2?

Omdat mijn contract met BNNVARA het niet toestaat dat ik naast radio mezelf ook op andere plekken ontwikkel als bijvoorbeeld tv-presentator. Gesprekken hierover zijn tot op het laatste moment gevoerd, in de hoop dat we er samen uit konden komen. Ik betreur deze uitkomst maar respecteer de keuze van BNNVARA en ben dankbaar voor de samenwerking en kansen die in het verleden gecreëerd zijn. Tegelijkertijd hoop ik dat er een plek is waar dit naast elkaar kan bestaan en het elkaar zelfs zal versterken! Gelukkig zijn er voorbeelden genoeg die dat in de praktijk laten zien.

NPO Radio 2 is mijn club en zender en als het aan mij ligt dan zijn de luisteraars van NPO Radio 2 nog lang niet van me af! Dus: Absoluut geen goodbye maar een break die ik ga gebruiken om te zorgen dat ik hopelijk snel weer te horen ben op NPO Radio 2.

Ik kijk er nu al naar uit om weer samen met jullie radio te maken want dat is wat ik het liefste doe! Liefs van mij en laten we afspreken: tot snel weer op de radio!

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Samba-boy:

Blijkbaar had hij een contract met BNNVARA wat voorschreef dat hij géén TV-werkzaamheden mocht doen. Gister was hij te zien bij RTL Boulevard als second in command, en nu maakt hij vandaag bekend dat hij per direct geen programma's meer maakt voor de radio. Ik vind dit heftig.

 

Zie ook hier:

Please login or register to see this link.

 

 


Opgeruimd staat netjes. Ik schakelde altijd gelijk over als ik hem hoorde of zag..

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Samba-boy:

Blijkbaar had hij een contract met BNNVARA wat voorschreef dat hij géén TV-werkzaamheden mocht doen. Gister was hij te zien bij RTL Boulevard als second in command, en nu maakt hij vandaag bekend dat hij per direct geen programma's meer maakt voor de radio. Ik vind dit heftig.

 

Zie ook hier:

Please login or register to see this link.

 

 


Opmerkelijk, maar  wellicht iets gedaan zonder goede afspraken vooraf. Jeroen Kijk In de Vegte doet al jaren dezelfde combinatie: Radio 2 voor BNNVARA en tv (althans voice-over) voor RTL.

 

Edwin
 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morad heeft een van de mooiste stemmen van de hedendaagse radio, en een plezierige presentatiestijl bovendien.

 

Het zij hem gegund om zich bij de tv verder te ontwikkelen, maar het is jammer dat hij daardoor voorlopig verloren gaat voor de radio.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Juul:

 

 

Dat deel ik niet met je. Ik heb 'em ook wel gehoord in nachturen en dat deed hij prima ! Goeie stem.

 

Ik luister niet naar de huidige radio, maar zag 'm met de top 2000 op tv in december en dat vond ik wel erg goed.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-6-2024 om 18:35 zei RobKi:

Morad heeft een van de mooiste stemmen van de hedendaagse radio, en een plezierige presentatiestijl bovendien.

 

Het zij hem gegund om zich bij de tv verder te ontwikkelen, maar het is jammer dat hij daardoor voorlopig verloren gaat voor de radio.

Had de stem van het oog moeten worden......

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

image.png.76b60d41249483a412dbe72993a92ce0.png

Zo te zien zijn er op de Radio 2-website al terugluister-uren weggehaald.

EDIT: Herstel, het lijkt erop dat de uitzendingen '70s from 7' om één of andere reden niet via de website zijn terug te luisteren. Desalniettemin nog steeds erg vreemd, maar heeft dus vooralsnog niks met het ontslag van Morad te maken.

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)
Citaat

Morad El Ouakili morgen alweer terug op Radio 2: dj stapt over naar PowNed na gedwongen vertrek bij BNNVara

 

Voormalig BNNVara-dj Morad El Ouakili gaat naar PowNed. Begin juni moest Ouakili per direct weg bij de omroep, omdat hem werd verboden om naast zijn radiowerk ook tv-klussen te doen. De dj was als co-host te zien in RTL Boulevard. Vanaf donderdag is hij alweer te horen op Radio 2.

Dat schrijft Please login or register to see this link. .

bewerkt door Samba-boy
  • Bedankt 2
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie je maar weer dat het niets meer uitmaakt, welke omroep waar voor men werkt!

Van het Linkse bolwerk BNN/Vara naar het rechtse bolwerk Powned wat een verschil en verandering, of maakt de kleur van de omroep niets meer uit, als ik maar op de radio ben en mijn zakken kan vullen met belasting geld?

Dit bewijst maar weer eens dat al die aparte clupjes in de omroep wereld overbodig zijn geworden, laten ze maar gaan fuseren tot 1 grote omroep ala VRT kan er veel managment en directie lagen worden weg geknipt en zo meer geld naar de programma's  gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.