Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wie heeft er nog programma's van.

Walter Simons Nico Stevens Sebastiaan Black Dick Verheul Ron West Jan Veldkamp Peter de Groot Rick Luc Dardin  Ted Bouwens Mark de Mast Pierre van der Stappen Mark van Dale Max de Graaf.

Dit waren voor mij de "sfeermakers" van Radio Monique.

Ik weet het, het is een lange lijst. Maar heb niks van Monique. Wel van de andere Zeezenders.

Maar door mijn werk toen in de tijd had ik niet de gelegenheid om iets op te nemen.

Dank alvast.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Geplaatst (bewerkt)

Helemaal mee eens de rest speelde op veilig: radio precies volgens het boekje.... geen lef en dus weinig spannend /verassend, voor mij waren dit de lui, tezamen met Ton Droog (Tom Collins) en Harding van veronica zonder enige twijfel de jocks met het hoogste zilte zee gehalte. Ik geloof dat er anderen waren die hun show tot in de puntjes zo voorbereidden dat zelfs de grapjes en de intros werden voorgelezen

bewerkt door Erik
Geplaatst
18 uur geleden zei hans558:

Please login or register to see this link.

Jan Veldkamp was mijn favoriete dj

Hans, 

Bedankt voor deze opname.

Hij is overigens van een maand later; dus van 09-03-1986.

Dit aan de hand van de gedraaide Satellietschijf van Grant & Forsyth en vanwege het feit, dat er op 9 februari 1986 Ferry Eden een speciaal programma presenteerde n.a.v. een ankerbreuk die  begin februari 1986 plaats vond waardoor de Ross Revenge op drift raakte.

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)

Hier zitten zoveel "leden" die schijnbaar niet online "meer" zijn.
Ik ga wel bij het offshore forum kijken. Daar is meer respons merk ik.

Heb ondertussen van genoemde presentators veel binnen.

bewerkt door RadioFool
Geplaatst
Op 21-6-2024 om 21:04 zei hans558:

Please login or register to see this link.

Jan Veldkamp was mijn favoriete dj

Jan Veldkamp maakte zijn eerste spot op de zeezender Mi Amigo voor de jukebox en voor het eerst te horen op 319 op 5 juni 1978

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6638
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    GroningerFries
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.