Geplaatst 10 juni 202410 jun Wie heeft er nog programma's van. Walter Simons Nico Stevens Sebastiaan Black Dick Verheul Ron West Jan Veldkamp Peter de Groot Rick Luc Dardin Ted Bouwens Mark de Mast Pierre van der Stappen Mark van Dale Max de Graaf. Dit waren voor mij de "sfeermakers" van Radio Monique. Ik weet het, het is een lange lijst. Maar heb niks van Monique. Wel van de andere Zeezenders. Maar door mijn werk toen in de tijd had ik niet de gelegenheid om iets op te nemen. Dank alvast.
Geplaatst 16 juni 202416 jun Helemaal mee eens de rest speelde op veilig: radio precies volgens het boekje.... geen lef en dus weinig spannend /verassend, voor mij waren dit de lui, tezamen met Ton Droog (Tom Collins) en Harding van veronica zonder enige twijfel de jocks met het hoogste zilte zee gehalte. Ik geloof dat er anderen waren die hun show tot in de puntjes zo voorbereidden dat zelfs de grapjes en de intros werden voorgelezen 16 juni 202416 jun bewerkt door Erik
Geplaatst 19 juni 202419 jun Auteur Maar de vraag die ik stelde was wie heeft er programma's van hun. En wil ze beschikbaar stellen.
Geplaatst 21 juni 202421 jun Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Jan Veldkamp was mijn favoriete dj 21 juni 202421 jun bewerkt door hans558
Geplaatst 22 juni 202422 jun Op 21-6-2024 om 19:04 zei hans558: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Jan Veldkamp was mijn favoriete dj Hans, Bedankt voor deze opname. Hij is overigens van een maand later; dus van 09-03-1986. Dit aan de hand van de gedraaide Satellietschijf van Grant & Forsyth en vanwege het feit, dat er op 9 februari 1986 Ferry Eden een speciaal programma presenteerde n.a.v. een ankerbreuk die begin februari 1986 plaats vond waardoor de Ross Revenge op drift raakte.
Geplaatst 22 juni 202422 jun Auteur Hier zitten zoveel "leden" die schijnbaar niet online "meer" zijn. Ik ga wel bij het offshore forum kijken. Daar is meer respons merk ik. Heb ondertussen van genoemde presentators veel binnen. 22 juni 202422 jun bewerkt door RadioFool
Geplaatst 24 juni 202424 jun Op 21-6-2024 om 19:04 zei hans558: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Jan Veldkamp was mijn favoriete dj Jan Veldkamp maakte zijn eerste spot op de zeezender Mi Amigo voor de jukebox en voor het eerst te horen op 319 op 5 juni 1978
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.