Geplaatst 12 juni 202412 jun Populair bericht Van de Golden Radio NL server, met dank aan Rob Radio Popular de Mallorca Robbie Dale Show 20071969 2000-2030 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 12 juni 202412 jun Populair bericht Op 12-6-2024 om 08:26 zei martinja: 20071969 Dat was ook de dag dat de "Eagle", het maanlandingsvoertuig (L.E.M. Apollo-11) op de maan landde.... Ik mocht later van mijn ouders ook opblijven om Neil Armstong de eerste stap op de maan te zien zetten... en te zitten knikkebollen van de slaap voor de TV... Och, vrij naar dhr. J.Cruijff "Elk nadeel heb ze voordeel".... Bedankt voor Robbie "Hallo Maisjesss" Dale. Henk Kruize 12 juni 202412 jun bewerkt door Henk-Anna Loog tikfout, de zoveelste....
Geplaatst 17 juni 202417 jun Op 12-6-2024 om 10:43 zei Henk-Anna Loog: Dat was ook de dag dat de "Eagle", het maanlandingsvoertuig (L.E.M. Apollo-11) op de maan landde.... Ik mocht later van mijn ouders ook opblijven om Neil Armstong de eerste stap op de maan te zien zetten... en te zitten knikkebollen van de slaap voor de TV... Och, vrij naar dhr. J.Cruijff "Elk nadeel heb ze voordeel".... Bedankt voor Robbie "Hallo Maisjesss" Dale. Henk Kruize Om 2u56 GMT op 21 juli 1969 de eerste stap op de maan
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.