Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst
3 uur geleden zei jan V:

1974-06-17  1700-1800 HansMondt-TomCollins-VeronicaMoetAanLand-WijkAanZee  Please login or register to see this link.

Lex is er niet, daarom Tom en Hans als afsluiters in Wijk aan Zee.
Opmerkelijk: dit uur is in studiokwaliteit. Dat zie je niet vaak bij Veronica Moet Aan Land-uren.

Edwin

Geplaatst

Ik moet toch weer zuchten....................Als je goed naar Hans Mondt luistert. Slechte articulatie , half ingeslikte lettergrepen etc.  Ik heb zijn "dj schap"  nooit begrepen.

Geplaatst
24 minuten geleden zei Juul:

Ik moet toch weer zuchten....................Als je goed naar Hans Mondt luistert. Slechte articulatie , half ingeslikte lettergrepen etc.  Ik heb zijn "dj schap"  nooit begrepen.

Dag Juul.....we zijn niet allemaal volmaakt,maar je hebt een punt.

Geplaatst

Wat leuk zeg ik verbleef toen op Heliomare een revalidatie centrum en ik ben toen wezen kijken.  Als ik mij goed herinner heb ik Lex toen wel gezien rijdend in zijn auto. Jammer dat er uit Wijk aan Zee niet meer is bewaard.

2 minuten geleden zei jan V:

Dag Juul.....we zijn niet allemaal volmaakt,maar je hebt een punt.

Ik vind het wel  mee  vallen hoor!

Geplaatst (bewerkt)

Het gekke is dat ik de datum van 17 juni niet kan terug vinden. In het memo van Out staat Wijk aan zee op de 14e juni.  En je  kunt onze belevenissen in Wijk aan zee lezen in ons log boek.

Please login or register to see this link.

screen 50.jpg

bewerkt door Juul
Geplaatst
4 minuten geleden zei Juul:

Het gekke is dat ik de datum van 17 juni niet kan terug vinden. In het memo van Out staat Wijk aan zee op de 14e juni.

screen 50.jpg

De exacte datum weet ik niet meer hoor. 😀 Zou de 14e de opname datum kunnen zijn?

Geplaatst
52 minuten geleden zei PowerMusic:

De exacte datum weet ik niet meer hoor. 😀 Zou de 14e de opname datum kunnen zijn?

We noteren de 14e gr jan V

Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei Juul:

Het gekke is dat ik de datum van 17 juni niet kan terug vinden. In het memo van Out staat Wijk aan zee op de 14e juni.  En je  kunt onze belevenissen in Wijk aan zee lezen in ons log boek.

screen 50.jpg

Juul zijn dit niet de opnamedagen van de live uitzendingen Amsterdam staat er niet in en daar zijn ook opnames van datum uitzending 14-06-1974 past in dit schema op 11-06-1974 de dag van opname. Schema is denk voorlopige datums want Volendam werd op 28-06-74 uitgezonden een vrijdag en drie dagen er voor 25-6-74 stond ik live in Volendam bij de opnames spijbeldag van school genomen 

bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst
28 minuten geleden zei Jaap De Vries:

Juul zijn dit niet de opnamedagen van de live uitzendingen Amsterdam staat er niet in en daar zijn ook opnames van datum uitzending 14-06-1974 past in dit schema op 11-06-1974 de dag van opname. Schema is denk voorlopige datums want Volendam werd op 28-06-74 uitgezonden een vrijdag en drie dagen er voor stond ik live in Volendam bij de opnames spijbeldag van school genomen 

Jaap wat is nou de juiste datum.

Geplaatst
4 uur geleden zei Juul:

screen 50.jpg

Dit zijn de opname-data.

IMG_4842.jpeg

Geplaatst
14 uur geleden zei Juul:

Inderdaad Jan.   Je hebt gelijk.  Heb ik overheen gelezen.

Dit is beter................................

screen 50.jpg

Zo is het ook weer opgelost Juul met dit schema jij kan ook niet alles weten merk ik .Geeft niks er is altijd een stukje uit een krant te vinden als Veronica er was geweest met de mobiele studio en in de opnames worden ook de datums en plekken waar de mobiele studio kwam ook regelmatig genoemd ... 

Geplaatst
21 uur geleden zei Juul:

Toen hij in zijn VOO-tijd Muziek Terwijl U Werkt presenteerde, had hij naar verluidt op woensdag een heel pakket kantoorstukken bij zich omdat hij toch maar om de drie platen iets hoefde te zeggen. De technicus (of Ad) deed het werk. Schandalig natuurlijk.

Maar hij schijnt in het bestuur in de opstartfase van de VOO belangrijk werk gedaan te hebben. En volgens mij was het voor Tineke een van haar meest dierbare Veronica-collega's.

Edwin

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb de stellige indruk dat Out Hans gewoon "erbij wilde hebben'. Waarom ? Hij was uiterst plooibaar en volgbaar. En dat vond Out wel handig. Maar afgezien daarvan, hij was een erg aardige collega die administratief erg goede kwaliteiten had. 

bewerkt door Juul
Geplaatst
2 uur geleden zei Juul:

Ik heb de stellige indruk dat Out Hans gewoon "erbij wilde hebben'. Waarom ? Hij was uiterst plooibaar en volgbaar. En dat vond Out wel handig. Maar afgezien daarvan, hij was een erg aardige collega die administratief erg goede kwaliteiten had. 

Hans begon zijn loopbaan bij Veronica in 1965. Had Out toen al wat te willen/zeggen  bij Veronica?

Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei thijs5326:

Hans begon zijn loopbaan bij Veronica in 1965. Had Out toen al wat te willen/zeggen  bij Veronica?

Thijs, Ik schreef dat Out Hans wel "erbij wilde hebben" en dan bedoel ik de VOO.   Ik ging door op de opmerking van Edwin. Die schreef over de VOO. ( was je niet opgevallen zeker)

bewerkt door Juul
Geplaatst
13 uur geleden zei Juul:

Thijs, Ik schreef dat Out Hans wel "erbij wilde hebben" en dan bedoel ik de VOO.   Ik ging door op de opmerking van Edwin. Die schreef over de VOO. ( was je niet opgevallen zeker)

Ik lees de opmerkingen van Edwin nooit.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6672
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Taeke
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.