Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Op Zaterdag 20 Juli 1974 maakte ik met de "Fortuna" een trip naar de 3 zendschepen voor de Nederlandse kust, deze trips werden georganiseerd door Hans Verbaan van de Free Radio Campaign Holland. Ik nam mijn Philips radio cassette recorder mee en nam tijdens die trip wat programma fragmenten op van Radio Noordzee, Radio Atlantis en Radio Mi Amigo's Internationale service. Brain Anderson en Norman Barrington lazen vervolgens de namen op van alle fans aan boord van de "Fortuna".

Helaas had ik maar 1 cassette (C60) meegenomen en was er net genoeg tape over om onderstaand fragment op te nemen.

Graag zou ik het hele uur, ik dacht tussen 19 en 20 uur, in mijn bezit willen hebben, gewoon, leuke nostalgie.

Wie oh wie kan mij blij  :)  maken met dit hele uurtje?

Dit was het fragment dat ik opnam tijden die trip, bij "Caroline" was net het cassettebandje vol... :( Ik heb dit vorig jaar ook als eens aangeboden.

Deze inhoud is verborgen

Groet

Henk Kruize

img182.jpg

Geplaatst
  • Auteur
  Op 21-6-2024 om 22:49 zei Sapuripong:

Brian Anderson tuusen 20.00 en 22.00 uur.

Hen ze net even snel doorgespit maar het fragment zit er niet bij,wel heeft Brain het nog even over het bezoek van de FRC om 20:08 uur..Wim, toch heel erg bedankt!!!!! :)  Blijf ik verder zoeken naar het uurtje 19-20 uur, vooral ongeveer 19:15 uur.

Fijn weekeinde

Groet

Henk Kruize

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 23-6-2024 om 05:56 zei Hans Hendriks:

met dank aan Jan-Fré Vos. Jij was er bij Henk. Luister op 27 minuten!
MiAmigo-19740720-1900-2000-NormanBarrington-(1187kHz)

Heel hartelijk bedankt Hans!!!!!!!!!!!!!!!!

Fijne Zondag

Henk Kruize

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.