Spring naar bijdragen

Welke groep staat er op deze foto?


FrankV

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Mag ik nog eens jullie steun vragen om te weten te komen welke "meidengroep" op deze foto staat?

 

Wat er kenmerkend aan moet zijn is dat elk woord van de naam van de groep met dezelfde letter moet beginnen. Andere voorbeelden uit deze reeks zijn "Def Dames Dope" of "Joe Jackson". Aangezien de antwoorden alfabetisch oplopen, ga ik er van uit dat de beginletters moeten liggen tussen de M en de Z.

Bij mijn zoektocht kom ik dikwijls uit op "Destiny's Child" wat niet aan de vereiste van dubbele letters voldoet.

 

Iemand de ultieme tip of herken je één van de dames op de foto?

 

Tnx, Frank

foto10.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk een van de volgende:

Kut Klose (geen grapje)  (het zal toch niet??)

 

Mis-teeq

Cleopatra

Dirty-diana-project

TLC

The OMG Girlz

Jade

Thriii

3LW (3 Lil Women)

Brownstone

 

(En Vogue, nadat een hunner vertrok)

(SWV)

(The Good Girls)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Omnivoor:

Ik denk een van de volgende:

Kut Klose (geen grapje)  (het zal toch niet??)

 

Mis-teeq

Cleopatra

Dirty-diana-project

TLC

The OMG Girlz

Jade

Thriii

3LW (3 Lil Women)

Brownstone

 

(En Vogue, nadat een hunner vertrok)

(SWV)

(The Good Girls)

 

Hallo Omni,

Bedankt voor de feedback en de pikante tip. Helaas vrees ik dat ook zij niet in aanmerking komen, er zit een blonde tussen en de foto moet terug te vinden zijn in een YouTube filmpje. Hopelijk komt de juiste naam nog boven!

Mvg, Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Omnivoor:

Bedoel je met "blond" een 4e zangeres, Frank?

Omni ;) 

Hallo Omni,

 

Ik kan verkeerd zijn, maar die 2 rechtse lijken mij zwart haar te hebben en die linkse eerder blond, maar met verf doen ze tegenwoordig veel 🙂 ... Bij Kut Klose lijken me dat 3 zwartharigen? Maar ik kan uiteraard verkeerd zijn ...

 

Mvg, Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei FrankV:

Hallo Omni,

 

Ik kan verkeerd zijn, maar die 2 rechtse lijken mij zwart haar te hebben en die linkse eerder blond, maar met verf doen ze tegenwoordig veel 🙂 ... Bij Kut Klose lijken me dat 3 zwartharigen? Maar ik kan uiteraard verkeerd zijn ...

 

Mvg, Frank

Ik heb me suf gezocht naar een YouTube clipje met bovenstaande drie in het wit op een trap, maar kan niets vinden mbt drie dames met een alliteratie naam. Ik hoop dat je ons kan verlossen met de ontknoping tzt, mijn waarde Frank.

Omni ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Omnivoor:

Ik heb me suf gezocht naar een YouTube clipje met bovenstaande drie in het wit op een trap, maar kan niets vinden mbt drie dames met een alliteratie naam. Ik hoop dat je ons kan verlossen met de ontknoping tzt, mijn waarde Frank.

Omni ;) 

Dag Omni,

 

Jij bent zoals je avatar .... een doorbijter 🙂 !!!

Woorden die met dezelfde letter beginnen, heet men "alliteratie". Zo kan je googlen op "Alliterative Artists" en krijg je wat lijsten met namen die hieraan voldoen. Helaas bracht ook dat nog geen succes. Dat wordt dan nog .. tandje bijsteken !!!

 

Alvast bedankt voor je symphatie en meedenken! Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 3-7-2024 om 19:52 zei FrankV:

Dag Omni,

 

Jij bent zoals je avatar .... een doorbijter 🙂 !!!

Woorden die met dezelfde letter beginnen, heet men "alliteratie". Zo kan je googlen op "Alliterative Artists" en krijg je wat lijsten met namen die hieraan voldoen. Helaas bracht ook dat nog geen succes. Dat wordt dan nog .. tandje bijsteken !!!

 

Alvast bedankt voor je symphatie en meedenken! Frank

Hallo,

Zopas de oplossing gekregen voor deze foto. Het gaat om de groep "Tic Tac Toe".

Zelfs met de foto van deze groep erbij zou ik ze nog niet herkennen.

Mvg, Frank

foto10.jpg

Tictactoe-wien2006.jpg

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Omnivoor:

Ja, Frank, en ook nog eens Duitse rap!!!

Omni ;) 

Je had destijds dat liedje "papa is blijven hangen in de sixties.." .. bij mij waren dat "the seventies" en ik denk dat ik niet veel gemist heb 🙂 ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6613
    • Meest online
      3025

    Nieuwste lid
    A3Kmp
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.