Geplaatst 4 juli 20244 jul Populair bericht Feest zijn we aan het vieren 🤗 Want vandaag 8 jaar geleden zijn de uitzendingen van radio TPOT legaal de ether in gegaan op 747 KHz. We waren hiermee het 2e station wat te horen was met de nieuwe LPAM vergunning in Nederland. En natuurlijk zijn de uitzendingen direct begonnen in de mode C-QUAM oftewel stereo. Radio Atlantis, nu radio Seabreeze was een paar dagen eerder van start gegaan op 1395 Khz. Leuk om te zien hoe snel de tijd gaat. Alle platen die je hoort hebben een diepere betekenis voor mij. Ze zijn toen zorgvuldig uitgekozen om mijn gevoel muzikaal te uiten. De opname is gemaakt door Henk de Boer uit Dokkum. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Theo 4 juli 20244 jul bewerkt door radio tpot
Geplaatst 6 juli 20246 jul Is dat alweer 8 jaar geleden? Wat vliegt de tijd. Nog vele jaren toegewenst! Groet, Andries
Geplaatst 6 juli 20246 jul Even terug in de tijd....zie hier..... Hiermee gaf ik de aftrap voor dit langlopende onderwerp. 6 juli 20246 jul bewerkt door Marinebroadcasters
Geplaatst 7 juli 20247 jul Oo dat herinner ik me nog. We waren op vakantie in Drenthe, ik had zoals gewoonlijk een radiootje mee, en ineens hoorde ik Atlantis op 1395 kHz. Inkreeg weer even het zeezendergevoel: een nieuw station op de radio, wat zou het worden? Voorbij Zwolle was het op de autoradio weg en in Nijmegen, uiteraard ook niets te horen.. Is nu wel anders, gelukkig. Groet, Andries
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.