Spring naar bijdragen

Farage en Clacton-on-Sea


ruudam

Aanbevolen berichten

Nigel Farage van de Reform Party won gister de Parlements zetel in Clacton-on-Sea.

 

Maar waar kennen we die kustplaats vlak onder Harwich van?

 

Radio London, Caroline, Swinging Radio England+ Britain Radio.

De schepen Galaxy , Mi Amigo en Laissez Faire lagen daar voor de kust .

 

Toeval?

bewerkt door ruudam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Tja, 54 jaar geleden, in 1970, hadden de Conservatieven nog de support van "Radio Caroline" vanaf de Mebo-2. Nu dus niet...

Even stukje jeugdsentiment uit het jaar dat ik 15 was en elke radio bij mij thuis vastgepind stond op RNI

Alan West op Caroline, 13 Juni 1970, en op de achtergrond de stoorzender die de regering had ingezet om het luisteren naar Caroline/RNI onmogelijk te maken. Alan west met propaganda voor de "Conservative Party" en op 25 minuten "Who do you think you are kidding Mr.Wilson"...

Jeugdsentiment van de bovenste plank voor mij....   :) 

 

Please login or register to see this link.      (met dank aan de downloadclub in 2002)

 

Fijne Zaterdag

Groet

Henk Kruize

1970 poster Jamming RNI.jpg

 

Dat lied who do you think you are kidding mr Wilson, was later de openings tune van Dad's Army, met een aangepaste tekst , who do you think you are kidding mr Hitler...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei andre ph5c:

 

Dat lied who do you think you are kidding mr Wilson, was later de openings tune van Dad's Army, met een aangepaste tekst , who do you think you are kidding mr Hitler...

 

Dads army en de tune  was er al in 1968, RNI ging er dus mee op de loop en maakten een andere versie.

Overigens blijf ik erbij dat die Zwitsers en de Ier niet het recht hadden op deze manier verkiezingen te "bespelen". Ze kwamen dan ook van een koude kermis thuis toen de Conservatieven na hun overwinning die stoorzender gewoon aan lieten staan. De Mebo 2 was een probleemschip. Wel een fraai schip...dat dan wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei andre ph5c:

 

Dat lied who do you think you are kidding mr Wilson, was later de openings tune van Dad's Army, met een aangepaste tekst , who do you think you are kidding mr Hitler...

 

De originele tune is volgens mij zonder die beat. 

Dads Army wordt nog wel eens herhaald op ONS. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Marinebroadcasters:

Dads army en de tune  was er al in 1968, RNI ging er dus mee op de loop en maakten een andere versie.

Overigens blijf ik erbij dat die Zwitsers en de Ier niet het recht hadden op deze manier verkiezingen te "bespelen". Ze kwamen dan ook van een koude kermis thuis toen de Conservatieven na hun overwinning die stoorzender gewoon aan lieten staan. De Mebo 2 was een probleemschip. Wel een fraai schip...dat dan wel weer.

Een beetje laat, maar uiteindelijk zijn ze voor deze manipulatie flink op afgerekend afgelopen donderdag

  • Bedankt 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.