Geplaatst 7 juli 20247 jul Populair bericht Een opname die ik 21 jaar geleden via de downloadclub kreeg, daarna uit sentimentele redenen naar een geluidsbandje overspeelde en nu nog regelmatig afspeel op mijn (volspoor) telefunken M24. Net of het nog echt 1964 is...... .. wat zijn zeezenderfreaks toch rare jongens he???? 1964, het jaar dat ik op mijn 9e verjaardag mijn eerste eigen pick up kreeg en daarna elke Woensdagmiddag als ik vrij van school was met mijn moeder naar de markt ging. Ik mocht dan bij platenzaak "Foole" een plaatje kopen dat in de Hitlijst van Muziek Express stond, er was in 1964 nog geen top-40.... Ik wou dat ik een tijdmachine had......................... Radio Caroline North - 4 Juli 1964 - Tom Lodge Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne Zondag allemaal Henk Kruize
Geplaatst 7 juli 20247 jul Populair bericht Op 7-7-2024 om 11:04 zei Henk-Anna Loog: Radio Caroline North - 4 Juli 1964 - Tom Lodge Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren I reckon the timing is 1628-1800 with the Top 50. On this date Caroline had changed to Caroline North, upped anchor and set sail for the Isle of Man. Mvg, John C
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.