Spring naar bijdragen

MCB Radio 846 kHz


Aanbevolen berichten

Op 11-7-2024 om 11:39 zei MCB:

Nou nou, wat een speculaties allemaal, de verdenkingen druipen er vanaf.
Er gebeurt niets illegaals bij MCB!
En voor wie daar aan twijfelt, kom het gerust eens bekijken onder het genot van een lekker bakkie koffie.
De contactgegevens staan op de website en sociale mediakanalen.
MCB Radio AM846

Ik maak graag van de gelegenheid gebruik om de mensen van MCB even te bedanken voor het geweldige AM signaal en top output qua muziek. Kunnen veel stations nog een voorbeeld aan nemen. Ik luister met name veel op de boot naar jullie op de Hollandse plassen en op het strand (zuid-holland) kan ik jullie over het algemeen ook goed ontvangen. Jullie station klinkt een beetje zoals 10 Gold in de periode 2004-2007 en dit heb ik erg gemist in combinatie met het vertrouwde AM geluid  Ga zo door zou ik zeggen en dank voor het station!

bewerkt door Lumpie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Lumpie:

Ik maak graag van de gelegenheid gebruik om de mensen van MCB even te bedanken voor het geweldige AM signaal en top output qua muziek. Kunnen veel stations nog een voorbeeld aan nemen. Ik luister met name veel op de boot naar jullie op de Hollandse plassen en op het strand (zuid-holland) kan ik jullie over het algemeen ook goed ontvangen. Jullie station klinkt een beetje zoals 10 Gold in de periode 2004-2007 en dit heb ik erg gemist in combinatie met het vertrouwde AM geluid  Ga zo door zou ik zeggen en dank voor het station!

 

Dank voor je lovende woorden. Het is een mix van 70's, 80's met af en toe een herkenbare 60's plaat of uitstapje naar de 90's. In themaprogramma's wordt veel Nederlandstalig gedraaid. 

Gisterenavond is het AM geluid aangepast, misschien is dat iemand opgevallen?
Opmerkingen daarover zijn uiteraard welkom. 

bewerkt door MCB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-7-2024 om 17:18 zei MCB:

Dank voor je lovende woorden. Het is een mix van 70's, 80's met af en toe een herkenbare 60's plaat of uitstapje naar de 90's. In themaprogramma's wordt veel Nederlandstalig gedraaid. 

Gisterenavond is het AM geluid aangepast, misschien is dat iemand opgevallen?
Opmerkingen daarover zijn uiteraard welkom. 

Optimod aangepast? Klinkt wat tam, mis wat punch eerlijk gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-7-2024 om 11:39 zei MCB:

Nou nou, wat een speculaties allemaal, de verdenkingen druipen er vanaf.
Er gebeurt niets illegaals bij MCB!
En voor wie daar aan twijfelt, kom het gerust eens bekijken onder het genot van een lekker bakkie koffie.
De contactgegevens staan op de website en sociale mediakanalen.
MCB Radio AM846

Kom graag een keer op de koffie gewoon als radio collega, eigenlijk zoals iedereen hier ook welkom is.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6563
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Bvm
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.