Geplaatst 8 juli 20248 jul Populair bericht Mi Amigo 50 live vanaf de Castor in Terneuzen op vrijdag 28, zaterdag 29 en zondag 30 juni 2024. Vijftig jaar geleden startte Radio Mi Amigo haar uitzendingen. Maar de zeezenders waren terug tijdens de Havendagen te Terneuzen. Legendarische zeezender DJ’s zoals Bart van Leeuwen, Marc Jacobs, Ad Petersen, Frans van der Drift, Wim de groot, Johan Vermeer, Ton Schipper, Jerry Hoogland, Rob Hudson en vele anderen brachten het geluid van Radio Mi Amigo terug op de radio. Dit is de reportage die we samen met Wim van de Water van MediaPages.nl, die dagen maakten.
Geplaatst 9 juli 20249 jul Populair bericht Op 8-7-2024 om 20:51 zei Alex: Dit is de reportage die we samen met Wim van de Water van MediaPages.nl, die dagen maakten. heerlijk genoten van deze reportage. Mijn hartelijke dank!!!!!!!!!!!!!! Henk Kruize
Geplaatst 9 juli 20249 jul Populair bericht zoals gewoonlijk heel mooi gedaan, ook door de vele oudere fragmenten ertussen door.
Geplaatst 9 juli 20249 jul Populair bericht Ik ken niet iedereen maar daarom is het leuk om de namen te zien. Alleen op het eind zie ik iemand waar geen naam bij staat. Vlak voor de variabele condensatoren. PS Mooi gemaakt! 9 juli 20249 jul bewerkt door Juul
Geplaatst 9 juli 20249 jul Mooi heb de uren hier staan en een stukje van geluisterd met Bart en Marc . Deze fim maakt het beeld nog completer bedankt
Geplaatst 10 juli 202410 jul Op 9-7-2024 om 17:19 zei Juul: Ik ken niet iedereen maar daarom is het leuk om de namen te zien. Alleen op het eind zie ik iemand waar geen naam bij staat. Vlak voor de variabele condensatoren. PS Mooi gemaakt! op 14 juli 79 kwam de VOO aan boord voor een reportage bij Delmare, juist op het moment dat de zender uit de lucht klapte. Johan gaf de nodige uitleg bij het probleem bij de zender. Pas drie weken later zou Delmare weer in de lucht komen en vanaf dan zou Johan bijna alles alleen doen aan boord.
Geplaatst 11 juli 202411 jul De helft van gezien gisteravond - leuk - vanavond de andere helft en bedankt Alex
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.