Spring naar bijdragen

RadioVeronica192/538 Div..


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei jan V:

1962-07-11  1730-1800 ErnieKeulers-DaginDaguit    Please login or register to see this link.

1972-07-11  0000-0100 HansMondt-HansMondtShow  Please login or register to see this link.

1972-07-11  0100-0200 HansMondt-HansMondtShow  Please login or register to see this link.

1973 07-11  0100-0200 KlaasVaak-RadioDrama  Please login or register to see this link.

1973-07-11  1243-1408 Will Luikinga-Will Will Wel-TomCollins-TomCollinsShow  Please login or register to see this link.

1973-07-11  1400-1500 TomCollins-TomCollinsShow  Please login or register to see this link.

1973-07-11  1506-1640 LexHarding-Aktie VOS-Live  Please login or register to see this link.

1973-07-11  1600-1700 LexHarding-Aktie VOS-Live  Please login or register to see this link.

1974-07-11  1800-1900 Anoushka-Jukebox  Please login or register to see this link.

1974-07-11  2300-0000 ChielMontagne        Please login or register to see this link.

bron StichtingNorderney-RadioVeronica192

 

gr jan V 

 

Dank, ik had ze geen van allen.

 

Leuk trouwens, die comeback van Anoushka in de laatste maanden.

Weet iemand tot wanneer zij in de jaren 60 bij Veronica heeft gewerkt? En wie was in de periode tussen haar en Stan de Jukebox-presentator?

 

Edwin

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Ik kan vinden dat Anushka in juni 1963 kwam. Wanneer ze wegging kan ik niet terug vinden.   Chiel deed het vaak maar ook Tinus en Jan van Veen, Gerard de Vries. Ik weet wel dat Willem (Joost) wel eens op het laatste moment tot de ontdekking kwam dat de Jukebox er nog niet was dus wees hij iemand aan die het gauw even moest doen.

Toen ik kwam, 1967, was ze er al niet meer.

 

 

screen 40.jpg

screen 42.jpg

screen 43.jpg



Dank Juul,

 

Toevallig zag ik pas een Top 40-lijst uit begin '67 (met Penny Lane op 1), toen stond ze nog bij de deejay-foto's. Mede daarom dacht ik er aan, nu ik deze Jukeboxen uit '74 zag opnieuw. En ze was er natuurlijk in 1990 met jullie Amerikaanse nummer 1 hits bij de TROS. Met die andere Jukebox-legende...

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Juul:

Ik kan vinden dat Anushka in juni 1963 kwam. Wanneer ze wegging kan ik niet terug vinden.   Chiel deed het vaak maar ook Tinus en Jan van Veen, Gerard de Vries. Ik weet wel dat Willem (Joost) wel eens op het laatste moment tot de ontdekking kwam dat de Jukebox er nog niet was dus wees hij iemand aan die het gauw even moest doen.

Toen ik kwam, 1967, was ze er al niet meer.

 

 

screen 40.jpg

screen 42.jpg

screen 43.jpg

 

Ik had me vergist, die Top 40 die ik zag was van augustus '66. 
Misschien dat iemand die deze lijsten heeft, kan kijken vanaf welke datum zij van het gedrukt exemplaar verdween?

En vanaf wanneer werd Stan de man?

(Even tussendoor: een hitparade met alléén maar goeie platen, kom daar nog maar es om!)

Top40augustus1966.thumb.jpg.20e1c30f1a97ae2793e51a3ef8e20097.jpg

 

 

 

 

 

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Will Stevens:

Ergens in 1969? Dat moet wel ongeveer te achterhalen zijn op grond van oude programmaoverzichten,

Even het boek met alle top 40 lijsten (tot en met 1974) erbij en op de top 40 lijst 17 December 1966  staat nog een foto van Anuschka (Harmen,Chiel,Tineke,Gerard,Rob,Jan,Anuschka,Joost) en de week erop, 24 December 1966 is de foto van Anuschka weg.(Eddie,Chiel,Tineke,Gerard,Rob,Jan en Joost).Dus staat de foto van Eddie Becker erbij i.p.v. Anuschka. Ook de foto van Harmen Siezen staat er niet meer bij.

 

Fijne Vrijdag

Henk Kruize

bewerkt door Henk-Anna Loog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:

Even het boek met alle top 40 lijsten (tot en met 1974) erbij en op de top 40 lijst 17 December 1966  staat nog een foto van Anuschka (Harmen,Chiel,Tineke,Gerard,Rob,Jan,Anuschka,Joost) en de week erop, 24 December 1966 is de foto van Anuschka weg.(Eddie,Chiel,Tineke,Gerard,Rob,Jan en Joost).Dus staat de foto van Eddie Becker erbij i.p.v. Anuschka. Ook de foto van Harmen Siezen staat er niet meer bij.

 

Fijne Vrijdag

Henk Kruize

 

Harmen heeft tussen 1 november 1963  tot 1 november 1966 voor Veronica gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk mens was Stan een avond in purmerend veel met hem staan praten over Veronica en de drive-In Show die avond in Het Heeren Logement . Iets met immitatie van de Veronica Drive-in show en daar van via Stan melding van gemaakt en volgens mij ook aan gepakt . Kreeg later van Stan serie singels uit de Top 40 als dank thuis ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Stan al weer 23 jaar geleden overleden? Tjonge wat gaat het toch snel. Ik ken z'n echtgenote niet maar wel Mick z'n echtgenote "daarvoor'.  Zijn zoon , ook Stan, woont in Nederland. In de Betuwe. em heb ik al klein jochie mee gemaakt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6563
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Bvm
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.