Spring naar bijdragen

VARA Drive-inshow


Bertus Biervilt

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Bertus Biervilt:

Je neemt nog wel eens wat op van de radio. In 1969 begon de VARA met een 'eigen' drive-inshow, las ik van de week. Ik denk dat dat 'eigen' er stond vanwege Veronica's drive-inshow. De krant stond bol met meningen: het was toch niet de bedoeling dat een publieke omroep commerciële activiteiten ging ontplooien en daarvoor dan ook nog 'urenlang' gratis reclame kon maken. Die reclame was het (mij) bekende AA-OE-OE-AA. Bijvoorbeeld deze van 6 oktober 1970.

 

19701006 VARA - - Promo Drive-inshow

Please login or register to see this link.

 

Wie weet van wie de stem is?

 

Op dezelfde tape stond ook een oudere promo, ik vermoed uit 1969.

 

19690000 VARA - - Promo Drive-inshow

Please login or register to see this link.

 

Weet iemand de correcte datum?

 

Wie heeft er meer drive-inpromo's?

 

De stem zou zomaar die van Eddy Becker kunnen zijn.

En zou de tweede opname niet ook van 1970 kunnen zijn? In '69 werkte Becker nog voor Veronica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus het kan in beide gevallen Eddy Becker zijn. 

4 uur geleden zei rauhfaser:

En zou de tweede opname niet ook van 1970 kunnen zijn

Kan. Ik kan het aan de inhoud niet bepalen. Ik kon online geen advertenties of agenda van drive-inshows vinden. Ik gebruik vaak Delpher. Misschien stond er wel een overzicht oid in de VARA-gids. Zouden die online te vinden zijn?

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Bertus Biervilt:

Dus het kan in beide gevallen Eddy Becker zijn. 

Kan. Ik kan het aan de inhoud niet bepalen. Ik kon online geen advertenties of agenda van drive-inshows vinden. Ik gebruik vaak Delpher. Misschien stond er wel een overzicht oid in de VARA-gids. Zouden die online te vinden zijn?

De tweede opname valt door mij niet te detecteren, want er zitten geen data in. Tenzij er nog audio om jouw spot heen is opgenomen.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6563
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Bvm
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.