Geplaatst 15 juli 202415 jul Populair bericht Ik ben nog steeds bezig om al onze duizenden foto's, van onze collega's, aan het het beschrijven voor B&G en kwam deze aardige tegen die collega techn. Dick Boll maakte van de kast in studio 2 van Lapershoek. Het was de kast van Ad Bouman en Jurg van Beem. En met name Ad was vaak wat kwijt........"hoe zou dat nou komen?"
Geplaatst 15 juli 202415 jul Populair bericht Ik las ooit ergens op een kantoor waar een heel rommelig buro stond... "A clean desk is the sign of a sick mind". Lekkere rommel bij Adje, Heerlijk!!!... Mijn moeder heeft me vroeger, als ze op mijn rommelzolder kwam, proberen uit te leggen hoe een stofdoek werkt en wat het nut van een stofzuiger is.... .. tevergeefs. Leuke foto Juul. Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.