Geplaatst 16 juli 202416 jul Aangezien het zulke oude files zijn uit de beginperiode van de Golden Radio NL server - heb ik dit keer alle stations bij elkaar gezet. We doen het in stapjes Radio 270 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355-1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355-2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355-3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355-4 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355-5 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 390 Program 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 390 program Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta 01 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta 02 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta 03 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 16 juli 202416 jul bewerkt door martinja
Geplaatst 16 juli 202416 jul Martin, Jammer dat je niet wat meer details vermeld van de inhoud van de verschillende radiostations. Maar ik weet dat dit niet aan jou ligt. Gerard
Geplaatst 17 juli 202417 jul Auteur Populair bericht Op 16-7-2024 om 08:14 zei Gerard van den Ende: Martin, Jammer dat je niet wat meer details vermeld van de inhoud van de verschillende radiostations. Maar ik weet dat dit niet aan jou ligt. Gerard Dat was in 2002 en verder nog niet toen Jean-Pierre en ik Golden Radio NL hebben gecreëerd. Ik kreeg toen veel binnen en het liep vanaf het begin af aan met een harde kern die er vandaag nog steeds is - zie mij profiel update. Daar staat hoe het zit Maar we gaan weer verder: Radio City 1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio City 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio England Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Essex & BBMS Sealand Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Invicta 01 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio King 1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Scotland Brian Webb 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Scotland History Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Seagull WEB Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Sutch 1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Seagull 1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 17 juli 202417 jul bewerkt door martinja
Geplaatst 17 juli 202417 jul Populair bericht Op 17-7-2024 om 08:17 zei martinja: Radio City 2 Deze is volgens mijn digitaal archief : 22 Augustus 1966 - 1541-1630 - Ian Mcrea, dan nieuws met Alan Clarck en dan "Discomania" met Tom Edwards. (Met dank aan de downloadclub in 2003) Bij deze mijn kopie in een iets betere geluidskwaliteit en iets langer, maar er zit een klein knipje in. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groetjes Henk Kruize
Geplaatst 17 juli 202417 jul Populair bericht Op 17-7-2024 om 08:17 zei martinja: Radio Invicta 01 Radio Invicta Juli 1964 (dag onbekend) - 1149-1203 - "Potluck show" - Simon Ashley. De "potluck show" was een programma waar de luisteraar een nummer op moest geven wat dan overeenkwam met de platencollectie van Radio Invicta. Er waren maar weinig platen aan boord zodat de DJ gewoon kon draaien "wat ie wilde" want de nummers waren gewoon niet in de discotheek aan boord. Simon Ashley (echte naam=Barry Hoy) was een van de drie opvarenden die op 16 December 1964, samen met eigenaar Tom Pepper (echte naam=Harry Featherbee) en technicus Martin Shaw om het leven kwam toen de tender verging. Veel later is er een lichaam gevonden aan de kust van Spanje waarvan men uitging dat het Simon Ashley was daar er op het lichaam een bandje met een Radio Invicta programma van Simon Ashley werd gevonden. groetjes Henk Kruize 17 juli 202417 jul bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 17 juli 202417 jul Populair bericht Op 16-7-2024 om 07:40 zei martinja: Radio Atlanta 01 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta 02 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta 03 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beste MartinJA, Atlanta 01= 1964 05 30 0930-0945 Musical Mailbag- Richard Harris Atlanta 02= 1964 05 30 1534-1622 Saturday Show- Tony Withers, Latin Americana- Clive Burrell Atlanta 03= 1964 06 29 0703-0730 Bob Scott + 1964 06 12 1745-1800 Sound of the 60's- Tony Withers Mvg, John C
Geplaatst 19 juli 202419 jul Op 16-7-2024 om 07:40 zei martinja: Aangezien het zulke oude files zijn uit de beginperiode van de Golden Radio NL server - heb ik dit keer alle stations bij elkaar gezet. We doen het in stapjes Radio 270 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355-1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355-2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355-3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355-4 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 355-5 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 390 Program 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 390 program Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta 01 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta 02 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta 03 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Martin,bedankt wat je hebt aangeboden. Frank
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.