Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

1971-07-23  0830-0907 KlaasVaak-Ookgoeiemorgen  

Deze inhoud is verborgen

1972-07-23  1100-1200 StanHaag-VeronicaVoetbalTeam  

Deze inhoud is verborgen

1972-07-23  1300-1315 Tineke-Indola  

Deze inhoud is verborgen

1973-07-23  1900-2000 LexHarding-ABTT-nr47   

Deze inhoud is verborgen

1974-07-23  2300-0000 NonStop  

Deze inhoud is verborgen

bron StichtingNorderney RadioVeronica192

gr jan V 

bewerkt door jan V

Geplaatst
  • Auteur
  Op 23-7-2024 om 06:52 zei Jaap De Vries:

De Topo 1000 van 23-07-1974 vandaag op radio 192 ook te horen ... 

Deze inhoud is verborgen

Dag jaap...ik heb de top1000 maar niet aangeboden, iedereen heeft de 1000 wel ..denk ik😁

bewerkt door jan V

Geplaatst

Klopt Jan doe het alleen deze dag een keer de rest op verzoek voor wie het nog niet heeft . Ja PowerMusic het staat aan hier via de tream van 192 zal zo jou uitzending even gaan luisteren . 

Geplaatst

Ik merk dat de uren die ik aanbied toch net niet compleet zijn en dat er veel morse piepjes door heen klinken . In de Jukebox van 23-07 zijn de platen vaak in gekort merk ik nu .

Wie heeft er opnames van deze top 1000 compleet en zonder de morse tekens in de live opname uit 1974 en zou die nog een keer willen posten hier ...

De scan van de hele top 1000 zoek ik ook nog  wie die heeft zou die hem hier ook nog een keer kunnen delen.

bewerkt door Jaap De Vries

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 23-7-2024 om 15:48 zei Jaap De Vries:

Ik merk dat de uren die ik aanbied toch net niet compleet zijn en dat er veel morse piepjes door heen klinken . In de Jukebox van 23-07 zijn de platen vaak in gekort merk ik nu .

Wie heeft er opnames van deze top 1000 compleet en zonder de morse tekens in de live opname uit 1974 en zou die nog een keer willen posten hier ...

De scan van de hele top 1000 zoek ik ook nog  wie die heeft zou die hem hier ook nog een keer kunnen delen.

Die morse piepjes zitten er ook bij mij ook in maar heb het uur wel compleet zowel  de midgetgolf versie als de geremasterde versie. Je mag kiezen welke je wilt. hier is in ieder geval de middengolf versie. 

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door PowerMusic

Geplaatst

Dank ja deze is het zelfde als ik heb staan zal wel zo horen dat op ongeveer 9:32 ook het nummer met marvin en Diana ros ingekort is ..bedankt en ja die morse zaten er dus ook in had dat in Purmerend ook vaak in de avond ..Bedankt zover ..PowerMusic en jan voor de scan ..

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.