Spring naar bijdragen

Radio Contact


FrankV

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei martinja:

Raar, bij die 2e heb ik ipv Luc  Rudi van Vlaanderen staan ( waar ik nu ook naar luister - Radio Demerstad)

 

Gr,

Martin

Hallo Martin,

Alhoewel ik destijds ook gebeten was door de rake tussenkomsten van Rudi Van Vlaanderen is dit hier wel degelijk Luc de Groot. Helaas is hij intussen reeds overleden, maar ik maakte destijds in 2001 nog een mooie foto van Luc voor de Norderney in Antwerpen. Mvg, Frank

SIMG2574.JPG

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei FrankV:

Hallo Martin,

Alhoewel ik destijds ook gebeten was door de rake tussenkomsten van Rudi Van Vlaanderen is dit hier wel degelijk Luc de Groot. Helaas is hij intussen reeds overleden, maar ik maakte destijds in 2001 nog een mooie foto van Luc voor de Norderney in Antwerpen. Mvg, Frank

SIMG2574.JPG

.. voor de volledigheid dan ook nog een fotoken van Rudi Van Vlaanderen op diezelfde Norderney, rechts op de foto. Links is Walter Galle 🙂

SIMG6631.JPG

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-7-2024 om 10:43 zei martinja:

Hey hoi Frank,

 

Zeer bedankt voor de foto. Ja ik weet ut hoe ut is gegaan, het is mij bekend. Nou  niet zo moeilijk. Ik download 'm gewoon nog een keer en zet 'm in mijn lange luisterlijst.

 

Groetje,

Martin

Programma 0704-0805 is inderdaad LdG wijlen Luc de Groot

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank voor o.a mooie foto van Luc bij de Norderney

Wat een mooie toen in zijn radiopraat cafe

ooit toonde hij zijn prachtige UNIEKE colectie van Radio Contact Maeva enz  WAW 

laatste foto links  2e van links  verdoken achter de man ben ik zo te zIEN

ZIe nog wat wits  op de pullover haha  , Golden Radio Club vertegenwoordigd toen

 

och ja bij zijn overlijden probeerde Ronny Uit Leopoçlsburg  bij zijn moeder de collectie te redden of te kopen

helaas nooit gelukt

waarschijnlijk gaat ze verloren

of ze nodg leet weet ik niet meer

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6563
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Bvm
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.