Geplaatst 9 augustus 20249 aug Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 augustus 20249 aug Dank je. De deejay destijds van de American Country Countdown: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 augustus 20249 aug Populair bericht Ondanks dat ik een hele grote fan van AFN - Europe ben- was ik niet geinteresseerd in die hitparade programma's. Die vaak op LP of met een lijn uit de US kwamen. Veel meer was ik geinteresseerd in de lokale producties waaronder news e.d. Zoals deze van de landing van de Apollo 12 op de maan. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 augustus 20249 aug AFN 93.1 Zender 10 W Antenne 2 elements dus+3dB 20 W. zoals ook in lijst staat Uit WRTH van 1988 98.0 MHz, 100 W. Mijn eigen aantekening staat 98.7 Stereo. Kan me nog herinneren,zat hinderlijk dicht bij Hilversum 2 Lopik op98.9
Geplaatst 11 augustus 202411 aug Het is gek, nog niet eerder gehad, maar zit eigenlijk met spanning te w88 of er nog meer komt - Vincent zeer bedankt. Het heeft emoties bij me los gemaakt dit soort programma's.
Geplaatst 17 augustus 202417 aug Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 24 augustus 202424 aug Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 31 augustus 202431 aug Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 september 20246 sep Auteur Populair bericht En de laatste set met AFN: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.