Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Al weer 48 jaar geleden......  Toen werd de allereerste "Baken 16" uitgezonden op Radio Mi Amigo. Het is mijn eigen opname, gemaakt in Geldrop van mijn "Greatz Page" ontvanger en opgenomen met een Philips N4307 recorder. Het staat op een nog in prima staat verkerend "Shamrock" teepie.

Mi Amigo - 23 Juli 1976 - 12-14 uur - Bart van leeuwen en Marc Jacobs.

Deze inhoud is verborgen

Veel luister plezier

Fijne Zaterdag

Henk Kruize

portable - Greatz Page.jpg

- tape doos shamrock.jpg

Geplaatst
  • Populair bericht

Hé Henk,

Gisteravond luisterde ik naar deze Podcast:

Deze inhoud is verborgen

S01 / E84 - 26 juli 2024

TR-HOLIDAY - Bart van Leeuwen

TIVOLI ROAD - ZOMER-EDITIE - Van 23 juli tot 25 augustus 1976 presenteerde Bart van Leeuwen het programma Baken 16, live vanaf de MV Mi Amigo. Bart bedacht het concept van het programma samen met Marc Jacobs in de nacht van 22 op 23 juli 1976.

Ook toevallig....😃

Groet,

HA

• 4 weeks later...
Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 27-7-2024 om 11:14 zei Henk-Anna Loog:

Mi Amigo - 23 Juli 1976 - 12-14 uur - Bart van leeuwen en Marc Jacobs

En voor mij was het geweldig dat Bart in deze eerste Baken 16 een vakantiekaartje van mij behandelde. Vergeet ik nooit meer!

(te horen op 21'00'')

=GerritmapA -Kaarten e.d. -07 Rothenburg b.jpg

bewerkt door Gerrit

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.