Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Please login or register to see this link. Na 60 jaar staat het voorprogramma van The Rolling Stones in het Kurhaus in het hoofdprogramma van Museum RockArt. 60 jaar geleden vond het legendarische optreden van The Rolling Stones in het Kurhaus plaats. Dit eerste optreden van de Rock ’n Roll band op het Europese vasteland staat genoteerd als hun kortste optreden ooit. Na een aantal nummers moest het optreden gestaakt worden wegens chaos in de zaal waarna deze door zo’n honderd politieagenten ontruimd moest worden. 60 jaar later besteedt Museum RockArt aandacht aan dit concert.

Please login or register to see this link.

Geplaatst

Klopt, op  Please login or register to see this link.

staat er meer over, ook een link naar de tentoonstelling in groningen van de Stones'  kamer.

Groet, Jan

Geplaatst
14 uur geleden zei ruudam:

Er staat me iets bij dat er gefilmd is door TV Noordzee in het Kurhaus.

Weet iemand hier meer van.

Dat klopt Ruud.Er staat mij bij dat ie ergens rondzwerft.

Geplaatst (bewerkt)

Nee het lag wel een tijd bij ons in de kelder maar is daarna geloof ik naar de filmer gegaan. Maar precies weet ik het niet meer.

Dit is de tape die Willem van Kooten maakte.

screen 60.jpg

bewerkt door Juul

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6639
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Izzy Maurice
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.