Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

• 2 weeks later...
Geplaatst
Op 3-8-2024 om 19:04 zei Jean Pierre De Zeerover:

Radio Lorali Lochristie 105.3 FM - 19981225 - 1800-1900 - Rudi Gybels - Louis Neefs Special 

Please login or register to see this link.

Radio Lorali Lochristie 105.3 FM - 19981023 - 1800-1900 - Rudi Gybels - De Zangeres Zonder Naam Special 

of beide files Please login or register to see this link.

Vriendelijke groet

Jean-Pierre

Met heel veel plezier de aflevering van Louis Neefs beluisterd. Heel erg bedankt om deze online te zetten. Fijn lokale programma's te kunnen horen. Wel komt deze van 25 december 2018. De presentator spreekt meermaals over de 38ste verjaardag van het overlijden van Neefs. Ook vermeldt de presentator de frequentie 104.9.

Met vriendelijke groeten 

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Geplaatst
Op 16-8-2024 om 10:07 zei radiovrienden:

Met heel veel plezier de aflevering van Louis Neefs beluisterd. Heel erg bedankt om deze online te zetten. Fijn lokale programma's te kunnen horen. Wel komt deze van 25 december 2018. De presentator spreekt meermaals over de 38ste verjaardag van het overlijden van Neefs. Ook vermeldt de presentator de frequentie 104.9.

Met vriendelijke groeten 

Ik ga ze nog beluisteren  - staan nog klaar, maar nog niet aan toegekomen.

Mocht je die 2e datum ook beluisterd hebben en het is een ander jaar, dan laat het ff weten. Zeer bedankt.

Groetje,

Martin

Geplaatst
12 uur geleden zei martinja:

Ik ga ze nog beluisteren  - staan nog klaar, maar nog niet aan toegekomen.

Mocht je die 2e datum ook beluisterd hebben en het is een ander jaar, dan laat het ff weten. Zeer bedankt.

Groetje,

Martin

De tweede aflevering is ook uit 2018. 23 oktober klopt wel. Ik heb maar een stukje beluisterd omdat het muziekgenre me niet zo aanspreekt, maar Louis Neefs heb ik wel heel erg kunnen smaken. Met veel plezier daar naar geluisterd.

Geplaatst

Hierbij de correcte Louis Neefs versie  met de juiste gegevens

ook de info van binnen is aangepast

Bedankt  voor de mededeling en het afluisteren

Nog even dit vermelden

Ik heb naast mijn ziektes ook onlangs een netvliesbloeding opgelopen aan mijn goed oog

Dat is een probleem erbij

Mochten er nog fouten in de toekomt zijn graag blijven melden

Jean-Pierre

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6672
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Taeke
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.