Geplaatst 6 augustus 20246 aug Beste Radiovrienden, Ik ben in het bezit gekomen van een kleine foto genomen in Maart 1968 van het Radio Caroline Schip aan de Javakade . Wie kan mij vertellen wie er op de foto te zien is ? Misschien een d.j of technicus of misschien gewoon een bezoeker. Groet Peter.
Geplaatst 6 augustus 20246 aug Is het niet Rob Olthof? ( Links Paul Harris in 1968 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren )
Geplaatst 6 augustus 20246 aug Auteur Wat leuk dat jullie echt meedenken , kijk dat is gewoon zo mooi aan ons forum , ik zie dat Paul een bril heeft en Rob niet . Maar we laten gewoon onze andere radio mensen hier meekijken de komende dagen leuk ik zou het zo mooi vinden om het te weten , dan kan er een naam onder ..... Groeten van Peter.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.