Geplaatst 11 augustus 202411 aug 12 jaar geleden(!) hier vragen gesteld over het programma van Tom Collins. Ik ben nog steeds op zoek naar afleveringen van dit programma omdat ik er zelf met inzending gedichten aan mee heb gewerkt. Ik heb toen 1 reactie van 1 aflevering gekregen. Zijn er mensen die misschien meer opnames van dit programma hebben en dit willen delen met mij? Zou zo maar geweldig zijn! Alvast dank. Hans
Geplaatst 11 augustus 202411 aug Populair bericht Op 11-8-2024 om 10:02 zei Hansie60: 12 jaar geleden(!) hier vragen gesteld over het programma van Tom Collins. Ik ben nog steeds op zoek naar afleveringen van dit programma omdat ik er zelf met inzending gedichten aan mee heb gewerkt. Ik heb toen 1 reactie van 1 aflevering gekregen. Zijn er mensen die misschien meer opnames van dit programma hebben en dit willen delen met mij? Zou zo maar geweldig zijn! Alvast dank. Hans Hans, geen idee welke aflevering je dan hebt, maar dit zit hier in de collectie. Ieder z'n ding maar ik vond dit programma (en nog steeds) helemaal niks. Vermoedelijk ben ik niet romantisch genoeg 😆 Heb ze dus niet gecheckt. Grts Eric Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veronica-19730113-0000-0056-TomCollins-Candlelight-(557kHz).mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veronica-19730921-2200-2238-TomCollins-Candlelight-Zenderuitval.mp3
Geplaatst 11 augustus 202411 aug Populair bericht Heb deze ook nog hier : Radio Veronica - 1973-01-27 0000-0100 - Tom Collins - Candlelight Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Niet mijn ding maar vond het in 1978 wel mooi tijdens mijn dienst in Grave om de tijd te doden met oude opnames ..
Geplaatst 11 augustus 202411 aug Op 11-8-2024 om 11:49 zei Juul: Ik vond het door Jan van Veen ook al helemaal niks. Inderdaad Juul, helemaal met je eens. 😉
Geplaatst 12 augustus 202412 aug Ik vond 'm met Andre van Duin wel leuk: ...kaarsvet.... En aan het eind vliegt de hele studio uiteraard in de fik.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.