Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
17 minutes ago, jan V said:

1969-08-16  1000-1100 Tineke-Koffietijd  Please login or register to see this link.

1969-08-16  1100-1200 Tineke-GerardDeVries-SliepUit  Please login or register to see this link.

Beste Jan,

I have these 2 files dated Tuesday 19th August 1969. Comments?

Mvg,

John C

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Geplaatst
41 minuten geleden zei jan V:

1974-08-16  0600-0700 HansMondt-Ookgoeiemorgen  Please login or register to see this link.

Beste Jan,

Volgens mij is dit niet Hans Mondt maar Bart van Leeuwen.

Groet, Bertus

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Geplaatst
1 uur geleden zei bertus:

Beste Jan,

Volgens mij is dit niet Hans Mondt maar Bart van Leeuwen.

Groet, Bertus

Klopt het is Bart 

1 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Bertus,

I have the timing as 0608-0700.

Mvg,

John C

Radio Veronica - 1974-08-16 0608-0743 - Bart Van Leeuwen & Hans Mondt - Ook Goeiemorgen is my timing 

2 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Jan,

I have these 2 files dated Tuesday 19th August 1969. Comments?

Mvg,

John C

19-08 was gerards Bithday and they said it on the start of the show 1000-1100 your right ...

Jan bedankt kon hier door jou weer iets aanvullen en aanpassen in datums mede door jocoole 

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Geplaatst
40 minutes ago, Jaap De Vries said:
2 hours ago, JOCOOLE said:

Beste Bertus,

I have the timing as 0608-0700.

Mvg,

John C

Radio Veronica - 1974-08-16 0608-0743 - Bart Van Leeuwen & Hans Mondt - Ook Goeiemorgen is my timing 

Beste Jaap,

Yes, but 0608-0743 has a recording length of 01:34:30. 0608-0700 has 0:51:23.

Mvg,

John C

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst
Op 16-8-2024 om 07:55 zei jan V:

1973-08-16  1900-1922 LexHarding-Voorbeschouwing RollingStonesDag  Please login or register to see this link.

gr jan V 

hoi hoi, is de datum niet verkeerd, volgens mij was dit 16-9-73, hij is hier al eerder langsgekomen

Gr Ray

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Geplaatst
1 hour ago, Raytje said:

hoi hoi, is de datum niet verkeerd, volgens mij was dit 16-9-73, hij is hier al eerder langsgekomen

Gr Ray

Beste Ray,

Since Rolling Stones Dag was 12th October 1973, wouldn't it be more probable for the preview to be earlier in October.

Mvg,

John C

Geplaatst
4 uur geleden zei Bertus Biervilt:

Op 19730916 1900 heb ik een opname van Harding met de Beatlesstory. Dan zou die ook verkeerd zijn gedateerd. Of het tijdstip van de opname hier klopt ook niet.

of 16-08-73 klopt wel  ??

Geplaatst (bewerkt)

Beatles story klopt zeker niet met de datum. 16-8-73 was geen zondag, maar een donderdag 

Dit is na The Beatles Story de tijd klopt dus ook niet als je even luisterd hoor je Lex nog zeggen zo vlak na het popjournaal van 19:30 dus is de datum en tijd niet. Tijd is als popjournaal 0m 19:30 was dus denk 3 a 4 minuten later . Maar 16-09-1973 is dus mogelijk de juiste datum en de tijd dan 1907-1959 einde is er net niet na de laatste plaat van de Stones   

bewerkt door Jaap De Vries
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)
Op 17-8-2024 om 22:31 zei Jaap De Vries:

Beatles story klopt zeker niet met de datum. 16-8-73 was geen zondag, maar een donderdag 

Dit is na The Beatles Story de tijd klopt dus ook niet als je even luisterd hoor je Lex nog zeggen zo vlak na het popjournaal van 19:30 dus is de datum en tijd niet. Tijd is als popjournaal 0m 19:30 was dus denk 3 a 4 minuten later . Maar 16-09-1973 is dus mogelijk de juiste datum en de tijd dan 1907-1959 einde is er net niet na de laatste plaat van de Stones   

Mee eens, dit is een krappe maand voor de Stones dag, Lex vertelt dat zijn studiogast en Juul Geleick de Stones gáán produceren. Dus het is logisch dat daar een paar weken tussen zit. Er moesten immers ook nog elke dag gewone programma's worden gemaakt. Het moest allemaal tussendoor. 

Of herinnert @Juul zich dat hij vrijaf kreeg voor deze klus? 

Edwin

PS: eindelijk eens een deejay die Star Star gewoon afkondigt met de originele titel, Starfucker. Lex werd later toen ie zelf radiobaas was wel wat preutser. 

bewerkt door rauhfaser
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Geplaatst (bewerkt)
Op 24-8-2024 om 19:41 zei Juul:

Ik vrijaf ?.....................................Zo werkte dat niet bij Veronica. We vonden het gewoon leuk om te doen.

En dan kijk je niet op uren.

@JuulZoals ik al veronderstelde dus, 'Het moest allemaal tussendoor'. Maar dan klopt de aanname waarschijnlijk wel dat er een paar weekjes tussen de aankondiging van de Stonesdag en de feitelijke dag zelf zat (en zal de septemberdatering waarschijnlijk correct zijn). 

bewerkt door rauhfaser
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6698
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Top 40
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.