Spring naar bijdragen

19 augustus 1989, 35 jaar geleden vanaf de Noordzee

Roel Dickse

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Omnivoor:

Ik ben een beetje een leek op dit gebied, maar als een schip wordt  geënterd in internationale wateren, is dat

in letterlijke zin geen piraterij?

Omni ;) 

Voor zover ik begrepen heb voerde de Ross geen vlag meer...

2 minuten geleden zei Revenge85:

Inderdaad blijft emotioneel om te horen , maar wat ik me afvraag hoe de organisatie van 819 deze zaterdag heeft beleefd??? 

En de Engelse dj's zijn toch aan boord gebleven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Omnivoor:

Ik ben een beetje een leek op dit gebied, maar als een schip wordt  geënterd in internationale wateren, is dat

in letterlijke zin geen piraterij?

Omni ;) 

Het schip kon geen geldige vlag meer tonen, de registratie in een Zuid Amerikaans land was verlopen. Statenloos dus. 

59 minuten geleden zei Revenge85:

Inderdaad blijft emotioneel om te horen , maar wat ik me afvraag hoe de organisatie van 819 deze zaterdag heeft beleefd??? 

Een aantal waren al opgepakt en verdacht van medewerking aan een criminele organisatie. Zie het uitstekende verhaal over Monique/558/819 van Walter Zwart<Simons> 

58 minuten geleden zei Sapuripong:

Voor zover ik begrepen heb voerde de Ross geen vlag meer...

En de Engelse dj's zijn toch aan boord gebleven?

Ja klopt, echter ik meen mij te herinneren dat Bruce Purdy met de DTI is terug gevaren. Bij de bemanning vd Ross bestond het vermoeden dat hij een DTI mol was. Purdy had ook als enige gesprekken  gevoerd op het DTI bootje dat vrijdags al langszij lag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 hours ago, Roel Dickse said:

819-19890819-0600-0628-Onbekend

Beste Roel,

I have 3 different names for the presenter of this half hour. In Jan-Fre's Index it says Danny the Eagle. I have it as Eddie the Eagle and Monitor had it as Eddie the Cook. Comments to sort this out?

Mvg,

John C