Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hallo allen,

Komende zaterdagnamiddag tussen 14u - 20u organiseert de TV-zender Ment 55 een zeezendernamiddag. De organisatie is in handen van onder andere Serge Hadermann.

Please login or register to see this link.

In België is deze enkel ontvangen via Telenet op kanaal 37. Als alternatief voor Nederland is de audio stream te volgen via Stadsradio Vlaanderen of Ment 55.

Zelf heb ik de eer te gast te zijn en een interview te hebben met Serge tussen 18u en 19u. We gaan daar proberen wat reclame te maken voor deze site 🙂!!

Voor de mensen die kunnen kijken, zeker doen !!!

Mvg, Frank

bewerkt door FrankV
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Geplaatst
1 uur geleden zei FrankV:

Hallo allen,

Komende zaterdagnamiddag tussen 14u - 20u organiseert de TV-zender Ment 55 een zeezendernamiddag. De organisatie is in handen van onder andere Serge Hadermann.

In België is deze enkel ontvangen via Telenet op kanaal 37. Als alternatief voor Nederland is de audio stream te volgen via Stadsradio Vlaanderen of Ment 55.

Zelf heb ik de eer te gast te zijn en een interview te hebben met Serge tussen 18u en 19u. We gaan daar proberen wat reclame te maken voor deze site 🙂!!

Voor de mensen die kunnen kijken, zeker doen !!!

Mvg, Frank

Please login or register to see this link.   hier kan je ook de audiostream beluisteren

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Geplaatst
2 uur geleden zei FrankV:

Hallo,

Gisteren succesvol de zeezender namiddag meegemaakt op Ment 55. Veel gasten waaronder Ton Schipper, Patrick Valain, Herbert Visser, Rob Hudson, Walter Galle en nog vele andere. Er is zelfs muziek tot op het toilet 🙂

Ik kon een reeks foto's maken van de gasten, de studio en de regie kamer. Voor wie dit interesseert, je kan de map hier downloaden.

In een later stadium zouden de interviews door Ment 55 online worden gezet op de site.

Mvg, Frank

Dank Frank! Het bewijs dat Wim de Groot er met z'n camper ook bij was. 😉

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Geplaatst

Hey Frank,

Dank u wel op de foto's te plaatsen.

Ik heb het programma opgenomen via Orange.

Weet u toevallig hoe ik het op een stick of pc kan zetten?

Niet te moeilijk aub, ik ben niet zo een grote techneut.

Vele groetjes en bedankt.

Ricky

Geplaatst

Hey Frank,

Die tv-uitzending delen, dat zou prachtig zijn van u.

Bij voorbaat dank.

Groetjes van een landgenoot.

Nu geniet met volle teugen van 192radio.

Met jammer genoeg de laatste week van Veronica

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)

Dankzij Frank heb ik de uitzending ook kunnen beluisteren. Het interview met Patrick Valain was zeer interessant. De meeste zeezender verhalen zijn ondertussen al verteld, maar ik denk dat Patrick nog wel wat uren kan vullen met verhalen die nog niet eerder gehoord zijn. Zoals afgelopen zaterdag het bedrag dat door de 4 investeerders ingebracht is om het Magdalena project van de grond te krijgen (ieder 75k in Euro). Wie de investeerders waren e.d.  Wat mij betreft tijd voor een hele lange eenmalige podcast met Patrick.

bewerkt door HLeppers
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6638
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    guidokapanke
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.