Spring naar bijdragen

Stichting Norderney herhaling van de laatste week uit 1974

Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

Morgen start op de Norderney 192 stream van Stichting Norderney een herhaling van de laatste week uit 1974. zonder de laatste dag overigens.

Ik weet zeker dat dit al een keer eerder compleet is gedaan in 2009 of 2013 maar kan dit in mijn archief niet meer vinden. Was ook  op am 1584 volgens mij.

Zegt dit iemand nog iets, of nog liever heeft iemand dat nog?

Bedankt voor het meedenken.

Douwe 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Douwe,

Wat is "de Norderney 192 stream"?

Als ik op Please login or register to see this link. op "192 Radio stream" klik, kom ik hier:

Please login or register to see this link.

En daar vind ik helemaal niks over de heruitzending van de laatste week.

Rink

Update:
ik vind zojuist dit bericht op Mediapages:
Please login or register to see this link.

Het gaat inderdaad over 192 Radio en in dit bericht staat ook de speciale uitzending op zaterdag 31 augustus.

De laatste dag wordt niet heruitgezonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het beter is om het een en ander te verduidelijken. Als je op Please login or register to see this link.  helemaal rechtsboven klikt kom je uit op Please login or register to see this link.

Voor de een de 'Norderney 192 stream', voor de ander '192 Radio' . We hebben het dus over hetzelfde.

Dan even de vraag wat duidelijker stellen: Het gaat dus om de uitzending van de laatste week van Radio Veronica, uitgezonden door 192 Radio in augustus van 2009 of 2013.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet ook niet meer of 2009 of 2013 was. 

Ik dacht zelfs een hele maand. 

Heb de oude buizen zender op ca 800 W er voor aangezet op 1584. 

Was erg rommelig. 

Sommige programma's niet andere 2 of 3 x uitgezonden,  veel non stop. 

Helaas is er iets mis met antenne van 1467 maar van de week wordt geprobeerd het te represent,  zo Ja dan de oude Veronica programma's incl evenement vanaf Norderney. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ruudam:

Ik weet ook niet meer of 2009 of 2013 was. 

Ik dacht zelfs een hele maand. 

Heb de oude buizen zender op ca 800 W er voor aangezet op 1584. 

Was erg rommelig. 

Sommige programma's niet andere 2 of 3 x uitgezonden,  veel non stop. 

Helaas is er iets mis met antenne van 1467 maar van de week wordt geprobeerd het te represent,  zo Ja dan de oude Veronica programma's incl evenement vanaf Norderney. 

Het was 2013 Ruud. Ik ben al geholpen door iemand die mijn vraag wel in één keer begreep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.