Geplaatst 30 augustus 202430 aug Aanstaande zondag 1 september, the day after the night before, het < een> RNI verhaal 1970-1974 op het LPAM station Radio 220 via 1179 khz middengolf vanuit Buitenpost Fryslan< met zwemdiploma> om 14.00 uur. Deze bijna 3 uur durende docu kijkt dmv vele fragmenten en toepasselijke muziek terug op het kleurrijke radiostation vanaf de Mebo 2. Ik produceerde deze docu voor het Vlaamse station KFM Kortrijk in 2015. Nu dus in de herhaling. Foto Kees Pronk. Paul de Haan.
Geplaatst 2 september 20242 sep Paul, Slechts een stukje van jouw uitzending, op 1179 khz, kunnen horen. Wat ik hoorde was in de auto (omg. Lwd.), o.a. oude recordings van begin RNI. Waar kan ik de hele uitzending 'terug beluisteren'? Groet, HA
Geplaatst 2 september 20242 sep Auteur Populair bericht Op 2-9-2024 om 06:12 zei Hotel Amigo: Paul, Slechts een stukje van jouw uitzending, op 1179 khz, kunnen horen. Wat ik hoorde was in de auto (omg. Lwd.), o.a. oude recordings van begin RNI. Waar kan ik de hele uitzending 'terug beluisteren'? Groet, HA Henk, deze link Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.