Geplaatst 1 september 20241 sep Populair bericht Heb gisteren genoten samen met mijn buurman tijdens de happening op de Norderney. Er waren disk jockeys en technici die radio programma,s presenteerden en natuurlijk een echte Revox bandrecorder met een band van het laatste uur uit 1974. Het was gezellig druk , alleen was het een beetje moeilijk om mensen te herkennen,maar dat was niet echt een probleem, want er werd al gauw een gesprek aangegaan en dat was gezellig , ik werd soms gevraagd of ik een zeezender medewerker was (wat niet het geval is),maar er bleken heel wat mensen te zijn die nu nog actieve luisteraars zijn op korte golf banden en LPAM . De bezoekers konden kennismaken met verschillende mensen van Veronica en Radio Noordzee, ik noem er een paar : Tineke de Nooij , Ad Bouman , Leo van der goot ( die net als anderen tijdens de presentaties lieten zien het vak nog steeds te verstaan). Ook waren Ad Roland en Herbert Visser aanwezig , de laatste had een mooi display bij zich met o.a. het 538 kristal van de Veronica zender. Het was een fijne dag om op het voormalige zendschip te zijn en ik krijg steeds meer waardering voor de mensen die aan boord tijdens de periode als zeezender hun werkzaamheden verrichten onder barre weersomstandigheden op de noordzee. Aan een ieder die aan deze viering op welke manier ook heeft medegewerkt een woord van dank. Jan Wouda.
Geplaatst 1 september 20241 sep Hallo, Wil je de radiouitzending van 31 Augustus 1974 van Radio Veronica posten op Radiotrefpunt ? lucku lucky,
Geplaatst 1 september 20241 sep Auteur Sorry Lucky , dat gaat niet lukken , ik ben niet in het bezit van deze opnames. V.G. Jan
Geplaatst 2 september 20242 sep Auteur Lucky Lucky. De opnames die je zoekt zijn te downloaden op deze site bij The Day The Music Died. V.G. Jan.
Geplaatst 2 september 20242 sep Populair bericht Op 2-9-2024 om 06:02 zei Radio Scotland: Lucky Lucky. De opnames die je zoekt zijn te downloaden op deze site bij The Day The Music Died. V.G. Jan. Was wel handig geweest als je de website url had bijgevoegd. Omdat het om een recent radio programma gaat mag ik hem niet als download hier plaatsen maar een link naar Mixcloud mag wel. Als je naar de Mixcloud pagina gaat vindt je ook een download link 3 september 20243 sep bewerkt door PowerMusic tikfoutje verwijderd
Geplaatst 2 september 20242 sep Auteur Bedankt voor de info , ik ben niet bekend met URL,s en zo , maar als hij deze site kan openen kan hij ze zelf down loaden, zoals iedereen dat kan en dan heb je toch niets met een recente uitzending te maken of zie ik dat verkeerd? Jan.
Geplaatst 3 september 20243 sep Op 2-9-2024 om 13:10 zei PowerMusic: Als je naar de Mixcloud pagina gaat vindt je ook een download link Zeer bedankt voor de tip, PM. Omni
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.