Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zag er al meer mensen over spreken op social media. Met het vertrek uit de Talpa Network-stal, verdween ook de terugluister-mogelijkheid op de website.

Als je het opneemt met een tuner, dan kun je het later terugluisteren. Beste advies dat ik je kan geven.

Geplaatst

Ja die is er uiteraard:

Please login or register to see this link.

Maar ik vind daar geen terugluister mogelijkheid van hele programma's, zoals Samba al meldde.

Alleen wat fragmentjes, vooral over Gerard Ekdom.

Rink

Geplaatst
15 uur geleden zei Marco Koops:

Er moet een website bestaan

Nou, nee. Niks moet.

Ik herhaal nog eens wat ik zei, in iets simpelere woorden: er was tot pas geleden een terugluister-mogelijkheid, toen de zender nog onder Talpa hing. Maar die mogelijkheid is er niet meer nu Mediahuis eigenaar van de zender is. Die doen daar niet aan.

Geplaatst

Wat ik vele, vele malen erger vind is trouwens dat de content van ruim 5-6 jaar Veronicawebsite OPNIEUW(!) is verdwenen, na de verkoop aan Mediahuis. In 2019 werkte ik als online webredacteur op de redactie van Radio Veronica, en ál die berichten; columns van dj's, nieuws over bands en artiesten, momenten uit díe programma's van toen, maar ook achtergrondartikelen over albums en liedjes... Die dingen zijn nu allemaal verdwenen. En ik heb dat destijds ook onjuist bewaard (iets met Stackstorage en een gratis account wat toen aangetast werd door een crashende server), waardoor ik daar nu niks meer van heb. Snif.

Geplaatst

Ja zo gaat dat. Is bij de TROS ook zo toen ik met pensioen ging. Maar ja, "1 backup is geen backup" heb ik altijd geleerd. En zeker bij een z.g.n. "stackstorage" gratis ding.

Ik heb alle TROS spullen waar ik bij betrokken was op 3 backups hier.................................................En elke dag om de dag backup ik m'n iMAC op een andere  backup.

Maar jammer is het wel.

Geplaatst
Op 11-9-2024 om 19:34 zei Juul:

Ja zo gaat dat. Is bij de TROS ook zo toen ik met pensioen ging. Maar ja, "1 backup is geen backup" heb ik altijd geleerd. En zeker bij een z.g.n. "stackstorage" gratis ding.

Ik heb alle TROS spullen waar ik bij betrokken was op 3 backups hier.................................................En elke dag om de dag backup ik m'n iMAC op een andere  backup.

Maar jammer is het wel.

Ja nee Juul, oprecht; ik bewaar altijd alles zorgvuldig. Meestal op twee locaties, zelfs. Alleen dit is gewoon een combinatie van 'hmmpf, moet ik dit allemaal handmatig achteraf wat een kolerewerk...' met 'het zal vast érgens nog wel staan bij me' geweest. Ik kwam er al snel achter dat het tweede niet het geval was en ik het écht niet meer had, en de optie van het eerste verdween ook.

Was allemaal geen probleem geweest, als Talpa Network niet zo'n ronduit ver-schrik-ke-lijk-e cookiewall bij het openen van hun websites had in die tijd. Ik herinner me dat ik dat rotvenstertje zelf elke werkdag opnieuw moest sluiten/accepteren om de website op te kunnen. Geen wonder dat instanties als the Internet Archive/Wayback Machine niks hebben kunnen grabben uit die tijd.

Rottig.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst

Ik snap het..................................

Ik ga nu, 22.00 uur, weer de rotatie backup maken van m'n iMAC......................

Maar ik ben ook wel eens iets kwijt geraakt, dacht ik, kwam ik het later weer tegen.   hi

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst

Ennnn dit is waarom we geen leuke dingen kunnen hebben. 😂 Zo'n adres wordt één keer hier genoemd, en meteen ligt sinds afgelopen maandag 15u tot vandaag 14u, die hele zenderlogger eruit.

Neem gewoon zelf de zender op als je 'm wil terugluisteren, vertrouw niet op sites. Mijn advies blijft staan.

(Also, voor iets verder totaal ongerelateerds ahem ahem: heeft iemand misschien toevallig de Ekdom-ochtendshows van 5 sept 0700-0800, 24, 25 en 26 september heel misschien opgen...? 🤣)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6638
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    guidokapanke
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.