Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo, heeft iemand enig idee welke (bas?-)zanger de tekst 'radiooooooo' zong in de bekende TROS-jingle?

Het gaat om Radio Express jingle 3. In het koor zaten volgens jingleweb onder meer Rick Beekman, Titia Dekker, Margriet Eshuys, Jody Pijper, Hans Vermeulen en Hans Hollestelle.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Oever532:

Was dat van de jingle 'Radioooooo - Dit is de TROS op 3'?

Ja klopt, waarbij radioooooo doorklonk onder 'dit is de TROS op 3'.

Geplaatst

Ah. Was heel even in de war met een andere jingle waar de 'o' van Radio wat langer doorliep, maar dat was niet van een basstem. xD Heb van die andere jingle (TROS Radiooooooooooooooo) een variatie waar aan het eind een Veronica Jingle tussenzit. xD

Geplaatst
19 minuten geleden zei Oever532:

Ah. Was heel even in de war met een andere jingle waar de 'o' van Radio wat langer doorliep, maar dat was niet van een basstem. xD Heb van die andere jingle (TROS Radiooooooooooooooo) een variatie waar aan het eind een Veronica Jingle tussenzit. xD

Please login or register to see this link.

• 1 month later...
Geplaatst

Bedoel je deze? Hij komt wel 3x langs in dit fragment.

Dank aan de originele uploader.

(ik hoop dat ik het juist doe, want dit is mijn eerste upload ooit 😉)

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
Op 16-10-2024 om 22:08 zei wulder:

Bedoel je deze? Hij komt wel 3x langs in dit fragment.

Dank aan de originele uploader.

(ik hoop dat ik het juist doe, want dit is mijn eerste upload ooit 😉)

Hallo, ik weet niet of je iets fout deed, maar voor mij als aanvrager is ie inmiddels verlopen. Ik wist niet dat WeTransfer zo'n korte doorlooptijd had.

Dus als ie nog een keer mag...

Dank alvast, Edwin

Geplaatst
19 uur geleden zei wulder:

Hallo,

hierbij opnieuw (de link is blijkbaar standaard slechts 3 dagen geldig).

Fijne zondag.

Nu was ik gelukkig wel op tijd! Dank. 

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
9 uur geleden zei Omnivoor:

Nog een keertje dan ----->   Please login or register to see this link.   <---- 7 dagen geldig

Ja, nu wel! Hartelijk dank!

Geplaatst
Op 25-10-2024 om 12:39 zei rauhfaser:

Ik denk dat iedereen van 50-plus 'm heeft, op de 100 Veronica jingles-LP, maar voor de nieuwe generatie dan maar. 

Edwin

En hier nog even de versie zonder de 'Radiooo' van Tom Mulder, uit het 1972-pakket van Herman Schoonderwalt en Cees Schrama. Twee jazzgiganten die wat mij betreft het mooiste Veronica-pakket uit de zeezenderperiode maakten. The Power uit de publieke tijd vind ik nóg mooier. 

Op 11-9-2024 om 19:36 zei Juul:

Wij hadden er bij Veronica zeezender ook zo'n jingle gemaakt. Daar was de stem van Tom Mulder.

Hierboven nog even de 'kale'.

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Geplaatst
14 uur geleden zei Martin1968:

Ik kan me vergissen, maar was Radio Noordzee niet de eerste met een radiooooo jingle?

Radiooooo (Hans ten Hooge/Hogendoorn) twee twee nul treiterschijf.

Waarschijnlijk wel, want die jingle met Klaas van Veronica is (op zijn vroegst) van oktober 1972. 
Maar wanneer werd de 'RNI Hitpick' de Treiterschijf met bijbehorende jingle? Niet direct vanaf maart '71 in in ieder geval.

Edwin

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6670
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Rinus van de Velde
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.