Geplaatst 12 september 202412 sep Populair bericht Je beseft bijna niet dat het al een half mensenleven geleden is, maar toch is het al weer 45 jaar geleden, in 1979, dat Ferry Eden op Radio Mi Amigo 272 het onderstaande programma presenteerde. Zelf draai ik nog dagelijks leuke oude zeezender opnames en zwijmel dan een beetje weg naar die tijd... In die tijd deed ik dit, dat, zus en zo... En natuurlijk denk je dan terug aan de leuke dingen uit die tijd. 1979 was voor mij "een heerlijk jaar", prive, maar ook voor de hobby. Drie Zeezenders in de zomer van dat jaar, man, wat heb ik toen veel van die Shamrock bandjes (toen in zo'n licht groen doosje) volgespeeld. Ze waren toen in Eindhoven bij "Radio Vogelzang" in de aanbieding toen, 10 stuks voor 50 gulden. De meeste zijn nu, 45 jaar later nog prima af te spelen. Trouwens, wat zijn jouw herinneringen aan 1979??????? Uit 1979 de volgende opname: Radio Mi Amigo 272 vanaf de Magdalena - Woensdag 12 September 1979 - Ferry Eden en daarna Ben van Praag. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezier Henk Kruize
Geplaatst 12 september 202412 sep Henk e.a., Trouwens, wat zijn jouw herinneringen aan 1979??????? Ook Radio Delmare (De Kleine Muis)! Zie en hoor ook: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Tivoli Road: Ben van Praag - Marc Hermans Groet, HA 12 september 202412 sep bewerkt door Hotel Amigo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.